Gafa unei companii aeriene din America la adresa unui cuplu surdo-mut. Cei doi se simt foarte jigniti: “Nu suntem prosti!"
La intoarcerea din vacanta, un cuplu de americani surdo-mut a avut parte de doua lovituri, una dupa alta.
La sosirea in aeroport au constatat ca bagajele lor lipsesc de pe banda. Si daca intarzierea gasirii bagajelor pierdute nu ar fi produs suficiente neplaceri, cei doi au primit si un mesaj de-a dreptul insultator din partea companiei aeriene.
James Moehle si Angela Huckaby s-au intors din prima lor vacanta din ultimii 16 ani, din Hawai, si au descoperit ca bagajele lor lipsesc. Cand in final au primit raspuns din partea companiei aeriene, biletul care insotea geamantanele a fost de-a dreptul devastator pentru tineri, scrie ABC News. “Va rugam confirmati. (n.r. In atentia unor) Surdo-muti”. Cu acest mesaj compania aeriana americana a considerat sa ii poate aborda pe cei doi tineri pentru a isi recupera bagajele.
Alegeri 2024
17:04
Cum văd străinii alegerile prezidențiale din România. ”De 20 de ani trebuie să alegem răul cel mai mic”
16:02
George Simion, președintele AUR, a votat la Roma: „Vin aici să votez din respect pentru toţi românii”
15:30
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spuneau sondajele de opinie despre candidați în urmă cu 6 luni și ce arată acum
14:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
Formularea engleza a termenului “surdo-mut”, aleasa de angajatii companiei de zbor, nu a fost una potrivita, deoarece "dumb" are doua sensuri: "mut" si "prost". La primirea mesajului, James Moehle si Angela Huckaby s-au simtit deosebit de jigniti. “Va asigur ca nu suntem prosti (n.r. o alta conotatie a cuvantului englez folosit in traducerea cuvantului mut). Dimpotriva, suntem doi oameni care muncesc din greu si parinti responsabili. Cu siguranta meritam sa fim tratati cu demnitate si respect”, a comentat James Moehle, intr-o scrisoare adresata companiei aeriene. “Asteptam scuzele imediate ale companiei pe care o reprezentati, dar si o masura disciplinara la adresa celor care au scris acest mesaj”, a concluzionat James.
Reprezentantii companiei au raspuns prompt la mesajul cuplului. “Ne cerem scuze, dl. Moehle si dna. Huckaby. Este clar ca formularea mesajului a fost nefericita. Va asiguram ca nu a existat o intentie discriminatorie, dar vom investiga problema si vom discuta cu personalul nostru”.