Gafa comisa de una din cele mai mari companii aeriene din lume. Ce a scris pe contul sau de Twitter
British Airways a fost nevoita sa-si ceara scuze pe contul sau de Twitter, dupa ce a jignit un client de origine asiatica printr-un mesaj rasist.
Totul a inceput cu mesajul unui client revoltat ca British Airways i-a anulat zborul, scrie Daily Mail.
Jae Jang Ladd a scris pe contul de Twitter al companiei un mesaj destul de dur: “F…you, British Airways. F…your cancelling my flight!”
Un alt utilizator Twitter a raspuns acestui mesaj printr-o jignire la adresa clientului nemultumit, caruia ii spunea sa se duca inapoi in tara lui.
Gafa companiei a intervenit in clipa in care a trimis mai departe acest mesaj rasist, care a fost primit de cei peste 200.000 de fani de pe Twitter.
Dupa ce si-au dat seama de greseala facuta, reprezentantii companiei au sters mesajul si au scris unul in care isi cereau scuze pentru gafa comisa.
Contul de Twitter al companiei este administrat de departamentul de marketing, care a declarat ca va cerceta cum s-a produs acest incident.