Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Avantajele birourilor utilizate la comun de angajatii mai multor firme

Your browser doesn't support HTML5 video.

Birourile utilizate la comun de angajaţi din mai multe firme şi chiar de liber-profesioniști sunt din ce în ce mai populare.

Programatori, arhitecţi, ingineri sau designeri, cu toţii le preferă. Plătesc mai puţin şi sunt mai creativi. De altfel, date recente arată că în Bucureşti au intrat şi ei în topul celor mai importanţi chiriaşi.

De profesie arhitecţi, Florin şi Tamina au construit un birou uriaş de 650 de mp într-o fostă hala de prelucrare a bumbacului.

L-au amenajat cu gândul la cei care au nevoie de inspiraţie şi vor să fie degajaţi la locul de muncă. Chiriaşii lor sunt programatori, arhitecţi, desgineri, ingineri, şi angajaţi din publicitate. Tamina Lolev, co-fondatoar: ''L-am început dintr-o nevoie care există în grupul nostru de arhitecţi şi designeri. De spaţiu atât de lucru cât şi de întâlnire cu ceilalţi profesionişti cu care poţi colabora. Pentru că dacă suntem mai mulţi la un loc care avem nevoie să facem proiecte în comun, atunci se leagă mai uşor colaborări, atmosfera e mult mai prietenoasă."

Pentru un astfel de mediu, Daniel care este sculptor, a renunţat la atelierul lui şi a venit să muncească printre birouri.

Citește și
Casa pierduta de Klaus Iohannis in Sibiu
Ministrul Finanţelor a calculat deja cât ar datora Iohannis, deşi statul nu deţine casa respectivă

Daniel Rădulescu, sculptor: "Un avantaj foarte mare pe care l-am găsit aici sunt oamenii din domenii extraordinar de diverse. De la un arhitect, de la un inginer, la un programator. Văd o părere diferită la o lucrare de-a mea de la cineva care nu e artist şi are o minte limpede. Eu oricum abordez fiinţă umană ca subiect şi clar au o influenţă gigantică cei din jurul meu".

Aşadar tot mai mulţi văd avantajele acestui nou model de afacere.

Doar anul acesta în Bucureşti s-au închiriat peste 20 de mii de mp de spaţii de co-working. Practic, într-un timp destul de scurt vorbim despre o dublare a acestor spaţii. Dintre chiriaşi, cei mai mulţi, adică o treime, sunt din sectorul tehnologiei. Cristi Moga, research consultant: "Ca să înţelegem necesitatea dezvoltării acestor spaţii, un proprietar de birouri standard închiriază spaţii începând de la 200 de mp în sus. Dacă eşti un mic antreprenor sau ai o echipă de doi-trei oameni, nu prea îţi poţi permite."

Flavius Tarța, manager: "Costurile nu sunt ridicate şi de aceea cererea este foarte mare pe acest concept. Un abonament full time e până în 200 de euro, preţul cel mai mare pentru un post de lucru lunar."

În spaţiile cu mai puţine dotări, chiria porneşte de la 80 de euro de persoană.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult