Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Un celebru brand ucrainean, cunoscut pentru rochiile decadente de mireasă, produce ţinute şi veste de asalt pentru armată

Brandul ucrainean MillaNova, cunoscut pentru rochiile decadente de mireasă, produce acum ţinute pentru soldaţii şi personalul medicali din ţară, în timp ce Rusia continuă să lanseze atacuri brutale, scrie CNN, scrie News.ro. 

Aflaţi în buticuri dedicate mireselor din 50 de ţări, inclusiv SUA, Marea Britanie, Franţa şi China, angajaţii MillaNova au lucrat neobosit în ultimele două săptămâni pentru a onora comenzile internaţionale, în timp ce au realizat şi aceste articole de îmbrăcăminte suplimentar.

„Pe lângă fericirea mireselor din întreaga lume, ne concentrăm şi pe salvarea ţării noastre”, a spus CEO-ul companiei, Ulyana Kyrychuk, care este ferm hotărâtă să continue să susţină afacerea, în ciuda numeroaselor provocări serioase cauzate de război.

Fotografii de la MillaNova distribuite de CNN arată femei care tricotează plase militare şi care cos hanorace din lână şi veste de asalt în camuflajul tradiţional al armatei.

Lucrând cu reţeaua sa de furnizori, marca a reuşit să se aprovizioneze rapid cu materialele necesare pentru producţie. Kyrychuk a declarat pentru CNN că au făcut deja 1.500 de articole.

Citește și
Volodimir Zelenski, Joe Biden
Ucraina îl provoacă pe Biden să vină la Kiev ”dacă are curaj”, când se duce la summit-ul NATO

„Scopul meu principal ca CEO este să protejez oamenii şi să le asigur ziua de mâine”, a spus Kyrychuk, adăugând că firma este, de asemenea, pregătită să angajeze noi muncitori din estul Ucrainei care au devenit recent refugiaţi.

MillaNova are în prezent 600 de muncitori. Celor cu sediul în Lviv au avut opţiunea de a merge în Polonia vecină, unde a fost înfiinţat un atelier improvizat la Varşovia, în urma invaziei. Până în prezent, 70 de angajaţi au fost evacuaţi în capitala Poloniei.

Aproximativ 450 de angajaţi rămân în Lviv, în timp ce alţii şi-au făcut propriile planuri de a fugi în zona rurală sau din Ucraina. Cu o forţă de muncă de 98% femei, dintre care multe sunt mame, relocarea de către companie a implicat mulţi copii mici.

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult