Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Clipe de groază la bordul unui avion. Pasagerii au început să vomite și să leșine cu puțin timp înainte de aterizare

Pasagerii de la bordul avionului Southwest Airlines 3094, care zbura pe ruta Baltimore, Maryland - Raleigh, Carolina de Nord, au trăit un adevărat coșmar timp de 9 ore.

Pe măsură ce aeronava se apropia de destinație, turbulențele severe le-au produs oamenilor adevărate coșmaruri.

Mai mulți pasageri s-au confruntat cu atacuri de panică, iar unora li s-a făcut rău. Trei dintre aceștia au vomitat, iar unul a leșinat, informează Mirror.

Nicholas Reed, unul dintre pasageri, a declarat că avionul a început să tremure "ca un nebun" cu puțin timp înainte de a ateriza la Raleigh. 15 minute mai târziu, oamenii au fost informați că aeronava fi deviată spre Myrtle Beach, Carolina de Sud.

"A fost o experiență înfiorătoare. Ne pregăteam de aterizarea în Raleigh, iar avionul a înceut să tremure ca un nebun.

Citește și
Avion
Panică la bordul unui avion după ce cabina s-a umplut cu fum, la scurt timp după decolare. Aeronava a aterizat de urgență

Doi oameni au vomitat destul de aproape de noi. Toată lumea a tăcut", a spus b[rbatul.

După ce avionul a aterizat pe pista Aeroportului Internațional Myrtle Beach, pasagerii au fost ținuți în avion timp de două ore.

Apoi, au fost duși în interiorul aeroportului, într-o zonă închisă, unde au petrecut aproape patru ore fără să aibă acces la alimente sau la băuturi.

Iubita lui Nicholas Reed, Krys Spence, care călătorea alături de acesta, a spus că pasagerii au fost informați că un alt avion se îndrepta spre Myrtle Beach și urma să-i ducă la Raleigh. În timp ce oamenii sufereau de foame și de sete, căpitanul și însoțitorii de bord s-au făcut nevăzuți.

În cele din urmă, pasagerii au fost preluați de o altă aeronavă. După 9 ore de chin, ei au ajuns în Raleigh. Oamenii au anunțat că Southwest Airlines nu le-a oferit nicio compensație.

"Am ajuns aici, la Raleigh, la ora 04:00 dimineața. Deci, a fost o experiență cu adevărat groaznică. Nu ne-au oferit tichete de masă sau altceva", a spus Nicholas Reed.

"Ne cerem scuze pentru inconvenient și îi încurajăm pe pasageri să contacteze echipa noastră de relații cu clienții pentru orice nelămurire", au transmis, ulterior, cei de la Southwest Airlines.

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult