Un mare lanț de magazine care vinde produse cu preț redus a venit în România
Înainte de a-și anunța intenția de a intrarea pe piața din România, Action a deschis peste 2.500 de magazine în Europa. Acestea se află în Țările de Jos, Belgia, Franța, Germania, Luxemburg, Austria, Polonia, Portugalia, Cehia, Italia, Spania, Slovacia.
„Action, discounterul nealimentar, a realizat vânzări nete de 11,3 miliarde de euro în 2023, în creștere cu 27,8% față de 2022. Creșterea vânzărilor similare de 16,7%, datorată în principal numărului mai mare de clienți care cumpără în magazinele Action existente, demonstrează puterea formulei Action. Action a adăugat 303 magazine noi în 2023. În prezent, compania primește o medie de 15,3 milioane de clienți pe săptămână.
Action a marcat mai multe etape importante în 2023. Action a deschis al 500-lea magazin în Germania, al 300-lea magazin în Polonia și al 100-lea magazin în Austria. În Franța, Action a fost desemnat retailerul preferat al francezilor ("Enseigne Préférée des Français 2023, conform unui sondaj EY-Parthénon, realizat în ianuarie 2023) și, la începutul lunii ianuarie 2024, a deschis cel de-al 800-lea magazin din Franța”, transmite discounterul pe site-ul său.
Pe piața din România, Action va concura în mod direct cu retailerul german T€Di, dar și cu polonezii de la Pepco.