Modifica setarile cookie
Toate categoriile

(P) Farmaciamea.ro a înregistrat o creștere cu 20% a cifrei de afaceri și își consolidează strategia omnichannel

Expunerea la nivel național, investițiile în publicitate online, extinderea gamei de produse și optimizarea costurilor, toate acestea alături de alte strategii de business, au condus la creșterea cifrei de afaceri.

Creșterea cifrei de afaceri este cu 20% în 2023 față de anul anterior pentru farmaciamea.ro.

Chiar dacă anul 2023 a adus multe provocări pentru mediul de afaceri, datorită înțelegerii nevoilor clienților, eforturilor continue și strategiilor eficiente în gestionarea afacerii, farmaciamea.ro a câștigat această partidă datorită unui model de business adaptat pieței autohtone și a strategiilor adoptate.

„Rezultatele obţinute în anul 2023 confirmă strategia noastră de dezvoltare pe termen lung. Am reușit să depășim 10 milioane de lei, ceea ce înseamnă o creștere de aproximativ 20% a cifrei de afaceri. Ne vom concentra în continuare pe dezvoltarea de noi soluţii pentru sănătatea pacienţilor, pentru a răspunde nevoilor acestora şi pentru a onora misiunea companiei, aceea de a face bine celor din jurul nostru prin perfecţionare continuă.” a declarat Mihaela Tudose, Owner și Farmacist Manager

Conform datelor farmaciamea.ro, se observă o creștere și un interes tot mai mare pentru domeniul neuroplasticității creierului, o conștientizare mai profundă a importanței sănătății mentale, lucru observat în creșterea numărului de suplimente nutritive destinate îmbunătățirii memoriei, categorie ce s-a aflat în topul vânzărilor din această gamă.

”Neuroplasticitatea, conceptul conform căruia creierul poate forma noi conexiuni neuronale, a devenit un subiect de mare interes în toată lumea, inclusiv în România. Acest lucru se datorează în parte descoperirilor științifice recente care subliniază că procesul de învățare și dezvoltare mentală nu se limitează la copilărie, ci continuă pe tot parcursul vieții. Oamenii sunt din ce în ce mai motivați să adopte practici care susțin și îmbunătățesc neuroplasticitatea, cum ar fi învățarea continuă, jocurile cognitive, meditația și alte forme de antrenament mental, precum și consumul de suplimente ce conțin combinații de aminoacizi, optim dozați. Această tendință este susținută de studii care arată că astfel de activități și consumul de aminoacizi pot ajuta la îmbunătățirea memoriei, concentrării și chiar la reducerea riscului de declin cognitiv legat de vârstă.” a declarat Mihaela Tudose, Owner și Farmacist Manager

Reprezentanții farmaciamea.ro sunt de părere că oamenii sunt din ce în ce mai conștienți de legătura dintre minte și corp și de faptul că menținerea unui stil de viață activ și echilibrat poate avea un impact pozitiv nu doar asupra sănătății fizice, ci și asupra capacității cognitive și a stării de bine mentale.

”Deși sportul este benefic pentru sănătate, este esențial să se abordeze cu o planificare atentă și precauție pentru a minimiza riscul de afectare a articulațiilor. Înțelegerea faptului că sănătatea nu este doar absența bolii, ci un stadiu de bine fizic, mental și social, este crucială pentru o viață echilibrată și sănătoasă.” a declarat Mihaela Tudose, Owner și Farmacist Manager

Ca în fiecare an, perioada cea mai prielnică pentru farmacii este sezonul rece, atunci când sunt așteptate cele mai multe îmbolnăviri de răceală și gripă. Creșterea numărului de cazuri de infecții respiratorii înseamnă vânzări semnificative, cu rate de creștere între 150-200%. Este momentul în care românii recurg cel mai mult la medicamente, pe fondul creșterii numărului afecțiunilor de sezon.

În 2023, farmaciamea.ro a mizat pe dezvoltarea digitală

Cumpărarea de medicamente la un click distanță a devenit o cerință a zilelor noastre. Digitalizarea farmaciilor aduce oportunități de creștere pentru business deoarece pacienții își doresc să achiziționeze produsele farmaceutice într-un mod mai eficient. Pe acest lucru a mizat și farmaciamea.ro, astfel în 2023 a implementat o strategie de promovare online, bazată pe campanii de digital marketing.

”Anul precedent a fost dedicat expansiunii noastre în sfera digitală, cu un accent deosebit pe dezvoltarea farmaciei online. Această incursiune în domeniul comerțului electronic a fost o provocare nouă și interesantă pentru noi. Totodată, nu am neglijat nici aspectele fizice ale afacerii. Am reușit să reîmprospătăm aspectul a trei dintre locațiile noastre, aliniindu-le la identitatea farmaciei online. Noua imagine a fost extrem de bine primită, fiind îmbrățișată cu entuziasm atât de noi, cât și de pacienții noștri din farmaciile fizice.” a spus Mihaela Tudose, Owner și Farmacist Manager

Dezvoltarea continuă și diverisificarea gamei de produse, adaptate constant nevoilor pacienților în continuă diversificare, reprezintă unul dintre pilonii de creştere pentru farmaciamea.ro. Astfel, valoarea medie a coșului de cumpărături a înregistrat o creștere constantă de la o lună la alta, un trend care poate fi atribuit atât campaniilor de marketing, cât și consolidării încrederii clienților în brand.

Dispariția medicamentelor cu prețuri mici se întâmplă deja

Întrebați dacă creșterea prețurilor la medicamente este o problemă cu care se confruntă compania, reprezentanții farmaciamea.ro au răspuns că producătorii se confruntă cu costuri crescute ale materiilor prime, unele înregistrând creșteri semnificative, un exemplu fiind paracetamolul cu 278%. Aceste creșteri de costuri sunt transferate în prețul final al medicamentelor, influențând direct accesibilitatea tratamentelor pentru pacienți. Această situație este agravată și de legislația care impune prețuri de vânzare care nu acoperă costurile de producție, ducând la dispariția de pe piață a medicamentelor ieftine.

Chiar dacă începutul anului 2024 aduce cu sine o serie de provocări economice și schimbări legislative în sectorul farmaceutic, ceea ce creează un climat de incertitudine, farmaciamea.ro privește cu încredere către viitor și se pregătește pentru o nouă creștere și pentru noi oportunități de dezvoltare ceea ce înseamnă instruirea continuă a personalului și diversificarea gamei de produse de uz medical, terapeutic, profilactic sau cosmetic, pe care să le ofere alături de prețuri corecte și consiliere personalizată.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult