Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Numărul cererilor de angajare a crescut într-un restaurant după ce mai mulți clienți au lăsat un bacșiș de 10.000$

Un client obișnuit și prietenii săi au lăsat un bacșiș de 10.000 de dolari personalului de la un restaurant mexican din Salt Lake City.

Alfonso și Claudia Brito sunt proprietarii restaurantului Monarca din Salt Lake City.

Cei doi au declarat pentru Insider că Michael McHenry, un client obișnuit și proprietar de restaurant local, a vizitat restaurantul lor împreună cu alți aproximativ 24 de invitați într-o vineri „super aglomerată” de la mijlocul lunii septembrie.

În timp ce oamenii se pregătea să plece, unul dintre invitații săi l-a chemat pe propritarul restaurantului, i-a mulțumit pentru masă și l-a rugat să își aducă personalul pentru a face cunoștință.

Bărbatul a spus că a venit la masă cu o echipă de angajați, inclusiv bucătarii principali și bucătarul adjunct.

Citește și
South Wales Police
Un bărbat a fost închis după ce a comis a 517-a infracțiune. „Are cel mai prost și lung cazier”. Cum a fost posibil

„Când am ajuns la masa lor, au scos din buzunar 10.000 de dolari și ni i-au înmânat mie și soției mele. Toți angajații au fost încântați”, a povestit proprietarul restaurantului pentru Insider.

Proprietarul restaurantului a spus că a împărțit bacșișul cu toți angajații săi.

„Acest act de bunătate depășește cu mult ceea ce cuvintele pot exprima. Impactul generozității se extinde nu numai asupra personalului nostru, ci și asupra familiilor lor și a întregii noastre comunități", a scris restaurantul pe rețelele sociale la momentul respectiv.

Proprietarul restaurantului a spus că McHenry și prietenii săi se întâlnesc o dată pe an la un restaurant și lasă un bacșiș mare pentru personal, dar cel pe care l-au lăsat de această dată, se pare că a fost cel mai mare de până acum.

După această întâmplare, proprietarul restaurantului a povestit că a fost asaltat de cereri de angajare. În același timp, și numărul clienților a crescut semnificativ.

„Când aud că cineva ne-a dat 10.000 de dolari, ei presupun, evident, că sunt servicii de calitate. Când intră în restaurantul meu, își dau seama că este adevărat”, a spus proprietarul.

Bărbatul a mai mărturisit și care este strategia sa pentru a atrage clienți și de ce sunt motivați angajații să fie cât mai responsabili și muncitori.

„Avem un motto conform căruia trebuie să tratezi clienții ca pe mama ta”, a adaugat el.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult