Ziua Publicitatii. Cristian Leonte va modera panelul Publicitate si dezvoltare economica
Pe 16 noiembrie, la hotelul Hilton, se desfasoara a doua editie a evenimentului Ziua Publicitatii, organizat de International Advertising Association (IAA), cu sprijinul PRO TV.
Cristian Leonte va modera primul panel, Publicitate si dezvoltare economica, in care vor vorbi Lucia Antal - Director Marketing PRO TV, Mihai Barsan – Ursus Breweries, Adrian Nicolaescu – Mega Image, Andrei Cohn – Cohn & Jansen/JWT si Dan Sendroiu – BBDO. Subiectele pe care le vor dezbate au la baza impactul pe care il are sau il poate avea publicitatea la nivel macro, cum ar putea reprezenta aceasta un motor pentru economie. Invitatii vor analiza, incepand cu 13:30, daca publicitatea ar putea influenta produsul intern brut, daca acest impact este masurabil si vor analiza pozitia Romaniei in raport cu Uniunea Europeana in ceea ce priveste investitiile in publicitate.
“Cat face, pana la urma, publicitatea? Adica, exact cum masuram efectele unei industrii - care amuza uneori si enerveaza de multe ori, informeaza si seduce - asupra economiei Romaniei? Va astept la Ziua Publicitatii, cu vorbitori de la mari agentii, clienti si furnizori de continut, sa aflati si mai ales sa intrebati cum se multiplica banii din publicitate in economie, incotro se vor indrepta investitiile in domeniu, si care este efectul publicitatii asupra succesului unei afaceri.” , a spus Cristian Leonte.
“In televiziune, este totul despre continut si poveste. Fie ca vorbesti despre programe de stiri, de divertisment sau de ancheta jurnalistica, telespectatorii asteapta sa primeasca un continut premium, care sa le transmita o poveste, emotie sau sa le aduca bucurie. si in publicitate se aplica aceleasi reguli, rationalul fiind condus de emotional in stimularea consumatorului de a trece din faza de cunoastere a unui produs, in cea de luare in considerare a acestuia. Ma bucur sa fac parte din acest panel si sa dezbat alaturi de experti din domeniu subiecte atat de actuale ale publicitatii.”, a declarat Lucia Antal, Director Marketing PRO TV.
in cadrul acestui panel, se va discuta si despre legatura dintre investitia in publicitate si rezultatele unei afaceri, cat de importanta este publicitatea pentru un brand local in competitie cu marile branduri internationale si care sunt asteptarile pentru viitorul publicitatii.
Ziua Publicitatii este un eveniment care isi propune sa abordeze teme de actualitate despre importanta publicitatii in societate, aducand in acelasi loc toti actorii din piata, de la profesionistii din industria de marketing si comunicare pana la autoritatile din institutiile publice.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.