A supravegheat lucrarile de pe Orastie-Sibiu si anunta un dezastru si mai mare. "S-a facut in viteza ca veneau alegerile"

×
Codul embed a fost copiat

Unul dintre consultantii Companiei de Drumuri, care a supravegheat lucrarile autostrazii Orastie-Sibiu, sustine ca fisurile existente pe 200 de metri se vor extinde pe 4 kilometri.

Expertul ii acuza pe cei de la CNADNR ca stiau ca se lucreaza prost, dar cu toate acestea au grabit muncitorii pentru ca autostrada trebuia terminata pana la alegeri. Cei vizati nu au comentat deocamdata acuzatiile.

Potrivit rapoartelor de neconformitate trimise de catre consultant companiei Nationale de Drumuri, de problema de pe Orastie Sibiu se stia inca din 2013. Chiar intr-un raport scrie ca materialul de umplutura folosit la constructia terasamentului nu este conform. Ce s-a intamplat ulterior stim cu totii, astazi avem 200 de metri de autostrada demolati.

S-au implinit aproape 2 luni de cand autostrada Orastie Sibiu este inchisa. Cel mai probabil, nu va fi redeschisa pana la sfarsitul anului, in conditiile in care aici se lucreaza in ritm de melc. Reporterii PRO TV au discutat cu reprezentantii consultantului CNADNR, Consitrans, firma care a supravegheat santierul pana in 2013.

"- 90 la suta este vina CNADNR-ului. 99 poate. A acceptat cu buna stiinta, mai mult, a si platit lucrarile.
- Cat e lungimea totala pe care o sa fie problemele acestea?
- Cred ca toti 3-4 kilometri."

Citește și
Narcis Neaga
"Au scapat niste poze, asa am aflat". Seful CNADNR dezvaluie secretul ascuns timp de 3 ani pe autostrada Sibiu - Orastie
Momentul în care judecătoarea Ancuţa Popoviciu îl strigă pe Sebastian, ucis la 2 Mai de Vlad Pascu: „A decedat o victimă? Vă rog să nu vorbiți” | AUDIO

Adica, fisurile de pe cei 200 de metri se vor extinde. Fostul consultant sustine ca lucrarile au fost facute de mantuiala, iar CNADNR a inchis ochii. Terasamentul urma sa fie umplut cu piatra sparta, dar nu s-a intamplat acest lucru.

"Nu au pus asta, au pus pamant pentru ca veneau alegerile, domnule, si s-a facut cu mare viteza, nu s-a respectat tehnologia. S-a dat in circulatie fara 8 km de santuri din 20. Cand ai facut punerea in trafic ai luat in responsabilitatea ta, sa insusesti ca e buna lucrarea."

Cu toate acestea, CNADNR a platit 94 la suta din totalul de 130 de milioane de euro. La inceputul saptamanii, Compania de Drumuri a anuntat ca a facut plangere penala impotriva constructorului si a sesizat DNA.

Contactati de reporterii PRO TV, reprezentantii CNADNR nu au comentat deocamdata acuzatiile fostului consultant. Nici constructorul nu a comentat pana acum scandalul.
 

Articol recomandat de sport.ro
Sportivul care și-a ucis iubita, prima apariție după ce a fost eliberat! Cum arată Oscar Pistorius după 9 ani de închisoare
Sportivul care și-a ucis iubita, prima apariție după ce a fost eliberat! Cum arată Oscar Pistorius după 9 ani de închisoare
Citește și...
Neregulile sesizate de corpul de control al Ministerului Transporturilor la autostrada Orastie-Sibiu.
Neregulile sesizate de corpul de control al Ministerului Transporturilor la autostrada Orastie-Sibiu. "Cer masuri urgente"

Corpul de Control al Ministerului Transporturilor a sesizat organele abilitate ale statului cu privire la nerespectarea prevederilor legislatiei in vigoare, precum si cu privire la modul in care a actionat conducerea CNADNR in derularea contractelor.

"Au scapat niste poze, asa am aflat". Seful CNADNR dezvaluie secretul ascuns timp de 3 ani pe autostrada Sibiu - Orastie

Seful CNADNR a explicat pentru Stirile ProTV pozitia statului roman in legatura cu segmentul de autostrada ce a sfarsit prin a fi demolat.

Recomandări
Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață
Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață

Fostul președinte Ion Iliescu este oficial suspect în dosarul Mineriadei din 13-15 iunie '90 pentru infracțiuni contra umanității.  

Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom
Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom

La Slănic, în Prahova, craterul din centrul orașului s-a adâncit cu 20 de centimetri și nimeni nu poate spune dacă surparea se va opri.

Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă
Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă

După o perioadă în care mulți au amânat achizițiile mari cum ar fi cumpărarea unei locuințe noi, cererea pe piața imobiliară începe să își revină.