Bloggerii, loviti de criza!
Criza economica din lumea reala o loveste si pe cea virtuala. Jurnalistii internetului, bloggerii, si-au injumatatit incasarile din reclama si intra si ei in recesiune.
Specialistii in publicitatea online spun insa ca tocmai acum este momentul sa investesti in imagine, daca vrei sa te faci cunoscut. Daca anul trecut, o mana de romani se puteau mandri ca traiesc din blogging, adica scriitura pe internet, anul acesta toti se bazeaza pe servicii cu salariu fix.
Vali Petcu (www.zoso.ro): "Se observa o scadere de aproximativ 30%, dar, data fiind criza... Speram la mai bine."
Acesta pare sa fie secretul: campanii mai putine pe bani mai multi pentru cei care se specializeaza.
Daca anul trecut, paginile web erau supra-aglomerate de reclama, specialistii in domeniu spun ca acum e momentul sa iti faci reclama pe internet.
Orlando Nicoara, manager Mediapro Interactiv: "O campanie in acest moment te face mai vizibil, este mai ieftina".
In Romania functioneaza peste 4.000 de bloguri. Numai cateva zeci sunt rentabile.