Timișoara a lansat un tur special pentru turiști, cu 40 de locuri unde se pot face fotografii pentru Instagram
Ca să fie vizitate de mai mulți turiști, orașele din România încep să folosească noi tehnici de promovare pe internet.
Timișoara, de pildă, a lansat un tur cu 40 de locuri unde vizitatorii pot face fotografii pentru Instagram. Pe lista sunt inclusiv unele afaceri care și-au deschis porțile pentru toți cei care vor să își facă poze.
Roxana Puriș este urmărită pe Instagram de peste 60.000 de oameni. Este printre primele care au pornit pe traseul celor 40 de obiective bune de fotografiat din Timișoara.
Roxana Puriș, creator de conținut: „Cred că oamenii mai mult decât să meargă și să stea într-un anumit loc vor să-și arate unde au fost și să fie văzuți în acele locații.”
Organizația de Management al Destinației Timișoara a venit cu ideea traseului cu locuri de arătat pe Instagram. Printre cele 40 propuse este și un hotel din centrul orașului.
Darius Jumanca, proprietarul hotelului: „Atractivitatea hotelului este o statuie de artistul Eugen Varga.”
Casa Bruck, construită în 1910 în stilul Art Nouveau, este una dintre cele mai fotografiate clădiri din Piața Unirii din Timișoara. Un alt punct de oprire este Vicariatul Sârbesc, construit la mijlocul secolului 18, cu elemente în stil baroc.
Ludovic Satmari, ghid de turism: „Am introdus atât clădiri foarte frumoase și cunoscute, emblematice, dar și locuri puțîn știute, locuri ascunse, locuri care sunt misterioase.”
Lăură Baldovici, manager destinație: „Cred că putem vorbi de o nouă generație de turiști, turiști care nu mai vor doar să vadă locuri interesante, ci să fie văzuți în ele.”
Tursit: „Am căutat pe Google ce locuri să vizitez, care sunt frumoase, muzee, teatre și am făcut un plan de vizitare. Am făcut deja 10-15 poze.”
Anul trecut, Timișoara a fost vizitată de aproximativ 350.000 turiști.