Investitii de 70 de milioane de lei in primul pasaj subteran din Timisoara
Banii merg in reabilitarea podului si construirea unui pasaj subteran pe relatia bulevardul Vasile Parvan- strada Corneliu Coposu. Pana la sfarsitul anului 2013, ne vom putea bucura de rezultatele proiectului, spun autoritatile.
98% din suma aferenta modernizarii complexului rutier vine din fonduri europene, iar restul de 2% din bugetul local.
Pasajul subteran va lega bulevardul Vasile Parvan de strada Corneliu Coposu si va avea o lungime de 583 de metri, dintre care 111 metri reprezinta zona acoperita. Pe langa aceasta, podul va fi reabilitat, iar in partea dreapta a acestuia se vor construi inca patru benzi de circulatie pentru preselectarea accesului in intersectie.
Relatiile existente cu celelalte strazi vor fi asigurate prin constructia unor bretele de racordare cu strazile adiacente. ”S-au prevazut bretele alcatuite din 2 benzi de circulatie pe sens de 3,5 metri latime. Partea carosabila este incadrata de zona verde si trotuare, care pastreaza configuratia existenta in zonele adiacente”, se precizeaza in proiect.
Podul Michelangelo este unul dintre cele mai importante si aglomerate puncte rutiere din oras, cu atat mai mult cu cat fluxul de pietoni este unul foarte mare.
Sursa: Pro TV
Etichete: timisoara, fonduri europene, pasaj subteran, michelangelo,
Dată publicare:
04-01-2012 15:04