Diavolii tasmanieni duși pe o insulă pentru a fi salvați de la dispariție au exterminat o altă specie

diavol tasmanian

Diavolii tasmanieni duși pe o insulă australiană pentru a fi salvați de la dispariție au exterminat întreaga populație de pinguini mici aflată acolo.

Insula Maria, care are 116 kilometri pătrați și se află la est de Tasmania, găzduia în urmă cu un deceniu 3.000 de perechi de pinguini mici.

Însă populația acestora a început să scadă simțitor din 2012, de când pe insulă au fost aduși diavoli tasmanieni. Organizația BirdLife Tasmania spune că acum nu mai sunt deloc pinguini pe insulă.

Insula urma să ajute la conservarea numărului de diavoli tasmanieni. Aici, urma să fie creată o populație izolată, care să nu fie afecatată de o boală contagioasă și mortală care afecta specia.

Astfel, în 2012 și 2013 pe insulă au ajuns 28 de exemplare, iar în 2016 numărul lor ajunsese la 100, arată The Guardian.

Molia de lemn
Insecta gigantică găsită în curtea unei școli. Reacția localnicilor când au văzut-o

Eric Woehler, reprezentant al BirdLife Tasmania, spune că dispariția pinguinilor nu este surprinzătoare. El a declarat că de fiecare dată când oamenii au introdus în mod intenționat mamifere pe insule oceanice acest lucru a avut un impact devastator asupra unor specii de păsări.

„Pierderea a 3.000 de perechi de pinguini de pe o insulă care este un parc național care ar trebui să fie un refugiu pentru această specie este o lovitură majoră”, a spus el.

NEWS ALERT Veste uriașă pentru Simona Halep!
Titanul sudic, cel mai mare dinozaur descoperit vreodată în Australia. Dimensiunile sale erau incredibile

Cercetătorii australieni au clasificat o specie de dinozaur descoperită în 2007 drept cea mai mare găsită vreodată pe continent. Australotitan cooperensis (titanul sudic) se numără între 15 cei mai mari dinozauri descoperiţi în lume.

O molie-gigant a fost găsită în curtea unei școli din Australia. Deși se știu destul de multe despre această specie, exemplarele își fac rar apariția aproape de civilizație.

O nouă teorie a evoluției: Cum a devenit omul cea mai inteligentă specie de pe Pământ

Oamenii de știință din Israel propun o nouă teoria a evoluției umane, potrivit căreia nevoia de a vâna animale de mici dimensiuni a determinat dezvoltarea creierului omului primitiv, potrivit Times of Israel.

Întâlnire de taină la Damasc. Presa din Siria: Șeful Serviciului Secret din România, față în față cu Bashar al-Assad

Un diplomat european a dezvăluit, miercuri, pentru Syria TV, că Serviciului Secret din România a vizitat Siria și s-a întâlnit cu președintele Bashar al-Assad și cu directorul serviciilor de informații siriene, Hossam Luke.

Tehnologia care poate apăra România în cazul unui atac cu rachete balistice. A fost testată cu succes de Israel și SUA

Israelul și Statele Unite au folosit pentru prima oară într-o situație reală interceptoarele de rachete balistice împotriva proiectilelor lansate de Iran.

România, mamă vitregă pentru elevi. „Masa caldă” e, de fapt, rece în peste 60% din cazuri. Nu toți copiii o primesc

"Masa caldă" în școli este în peste 60% din cazuri un sendviș sau un pachet cu hrană rece. Programul național funcționează doar într-o treime dintre școlile alese de Ministerul Educației, care dă vina pe incompetența autorităților locale.