Cum ar putea arata chipul uman peste 100.000 de ani. Simularile realizate de cercetatori. FOTO

evolutia omului

Aratam diferit fata de stramosul nostru direct homo sapiens si asta o stim cu totii. Incepand de acum 800.000 de ani si pana acum 200.000 de ani, de exemplu, schimbarile climatice rapide au determinat modificarea creierului si craniului la om.

A ramas cu chipul plat si celelalte caracteristici pana astazi, dar asta nu inseamna ca ca asa va fi mereu. Caracteristicile fizice ale omului se vor schimba, iar cu ajutorul tehnologiilor moderne, cum ar fi Google Glass, putem vedea cum vom arata peste 100.000 de ani.

Potrivit Forbes, Nickolay Lamm, artist si cercetator, a facut echipa cu un genetician pentru a afla si apoi ilustra cum vor arata oamenii peste 20.000, 60.000 si 100.000 de ani.

Lamm spune ca varianta lui este “o posibila evolutie”, iar ilustratiile au fost inspirate de discutiile pe care le-a purtat cu dr. Alan Kwan, care are un doctorat in genomica computationala, acordat de Universitatea din Washington.

Kwan si-a bazat predictiile pe modul in care ar arata mediul inconjurator in viitor, cum va fi clima si evolutia tehnologiei.

ruine subacvatice
FOTO. Orasul care va iesi de sub ape dupa 1.200 de ani. Toti credeau ca este doar o legenda
Pedeapsa primită de doctorița din Suceava judecată pentru că a luat mită de la 280 de pacienți bolnavi de cancer în 20 de zile

Una din schimbarile majore la om va fi fruntea mai lata. Alan Kwan se asteapta ca oamenii sa aiba creierul mai mare, iar din acest motiv si capul va fi mai mare.

Kwan spune ca 60.000 de ani de acum inainte, capacitatea noastra de a controla genomului uman va avea, de asemenea, efect in evolutia caracteristicilor noastre faciale.

Pentru ca ingineria genetica va deveni "normala", "soarta fetei umane va fi tot mai mult determinata de gusturile omului", spune Kwan intr-un studiu stiintific.

Profesorul Kwan crede ca pielea omului va fi mai pigmentata, iar ochii se vor mari treptat, dar considerabil peste 100.000 de ani, ca urmare a tuturor factorilor luati in calcul de el

Kwan se asteapta, de asemenea, ca oamenii sa aiba pleoape groase si arcuirea sprancenelor mai pronuntata.

Citeste si:

Cum arata noile indictoare din trafic. Sunt conectate permanent la Internet si au 1.000 de functii. VIDEO

Cele mai scumpe orase din lume. Tokyo pierde primul loc, pentru prima oara in ultimii 3 ani

Singurele smartphone-uri care merita cumparate acum. Lista actualizata

FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless
Un milionar american ofera 1 milion de dolari celui care rezolva o problema de matematica

Un miliardar din Texas ofera un premiu de 1 milion de dolari celui care va reusi sa rezolve o complicata problema de matematica.

Orasul antic Heracleion, situat in apropiere de Alexandria, Egipt, s-a scufundat in urma cu 1.200 de ani. A fost redescoperit abia la sfarsitul deceniului trecut.

Fata nevazuta a Antarcticii: ce se afla sub cea mai mare intindere de gheata de pe Planeta

Ce se afla sub cea mai mare intindere de gheata de pe Planeta? NASA a studiat fata nevazuta a Antarcticii.

Ion Iliescu, pus oficial sub acuzare în dosarul Mineriadei. Este inculpat pentru săvârșirea de infracțiuni contra umanității

Parchetul General a anunţat oficial, vineri, punerea sub acuzare a fostului preşedinte Ion Iliescu pentru săvârşirea de infracţiuni contra umanităţii, în dosarul Mineriadei din iunie 1990.

Ucraina a retras de urgență o temută armă americană de pe front. Este prea slabă în lupta cu Rusia

Armata Ucrainei a decis să retragă una dintre armele pe care i le-a furnizat Washingtonul, după ce s-a constatat că este vulnerabilă în timpul atacurilor rusești.

Curtea Supremă din SUA a dezbătut imunitatea penală a lui Trump.
Curtea Supremă din SUA a dezbătut imunitatea penală a lui Trump. "Fără ea, nu vei face nimic, devii un președinte onorific"

Curtea Supremă a SUA a dezbăutut, joi, imunitatea penală a lui Donald Trump. Majoritar conservatoare, aceasta a părut să respingă argumentele candidatului republican la Casa Albă.