Cercetarile recente atesta existenta dinozaurilor. Ce au descoperit oamenii de stiinta in America de Sud

Dinozaur - 2

O urma uriasa de dinozaur a fost descoperita in America de Sud.

Sebastian Apesteguia, paleontolog de profesie, a descoperit in Bolivia o urma de dinozaur. Aceasta este cea mai mare amprenta a unui dinozaur carnivor descoperita vreodata. Astfel, tocmai a fost doborat un nou record, potrivit CNN

In trecut, cea mai mare urma de dinozaur care mananca carne a fost in Mexic si masura aproximativ 110 centimentri.
Potrivit omului de stiinta, in mod normal amprentele au intre 85 si 100 de centimetri.

Sebastian Apesteguia a explicat ca amprenta apartine unei specii diferite, eventual un reprezentant al familiei Abelisaurus, considerate o categorie de dinozauri cu dimensiuni mai mari.

Nu doar ca aceste urme au doborat recordul, dar au si intarit credinta oamenilor ca astfel de creaturi chiar ar fi trait in in America de Sud, in perioada Cretacica, etapa recunoscuta drept ultima din “Era dinozaurilor”.

Pui cu picioare de dinozaur - Carolina Biological Supply Company/Flickr
Puiul cu picioare de dinozaur. Oamenii de stiinta au reusit sa duca la bun sfarsit un experiment ca in Jurassic Park
„Ei sunt ruşinea Rusiei. Și-au vândut sufletul și conștiința”. Interzis în Rusia lui Putin, părintele rockului alternativ sovietic vine la București

Oamenii de stiinta considera ca dinozaurii mai mari au trait in urma cu 100 de milioane de ani.

Urme asemanatoare, dar mai mici, au fost gasite in Chile, Brazilia si Argentina.

O tânără gimnastă murit la doar 17 ani. "A luat-o de lângă noi în doar 24 de ore"
Cel mai mare dinozaur zburator din lume, reconstituit la Antipa. Copiii s-au speriat de el: “Ma mut in alta tara"

Cel mai mare dinozaur zburator din lume, reprodus la scara naturala, salasluieste de joi in Muzeul Antipa din Capitala.

Oamenii de stiinta au reusit sa duca la bun sfarsit un experiment pe cat de ciudat, pe atat de interesant. Este vorba despre un pui ale carui picioare sunt acum "ca de dinozaur", in urma unui proces de involutie a organismelor.

O noua specie de dinozaur, cu aripi masive si pene lungi, descoperita in China. Cum arata misterioasa creatura

Cercetatorii chinezi au descoperit o noua specie de dinozaur.

Israelul a atacat Iranul. Presa iraniană anunță că „nu au fost raportate daune sau explozii la scară largă”

Israelul a lansat joi noapte un atac asupra Iranului, după acțiunea din weekend asupra teritoriului său. Explozii puternice s-au auzit în centrul țării, în orașul Isfahan, în apropierea unei baze militare.

Nicolae Ciucă, despre introducerea serviciului militar obligatoriu: Nu avem pregătită infrastructura necesară

Nicolae Ciucă, a declarat, joi, că România nu are pregătită infrastructura necesară pentru introducerea serviciului militar obligatoriu în următorii doi ani, el menţionând şi că "s-au dus vremurile" în care oamenii să fie aduşi cu arcanul la armată.

Cristian Pîrvulescu: A fost un atac ”farmaceutic”al Israelului, Iranul se va preface că nu a existat nimic

Israelul a lansat vineri dimineață un atac asupra Iranului, după atacurile iraniene asupra teritoriului său de la sfârşitul săptămânii trecute.