Revoltator! Trenuri, autobuze, tramvaie - niciunele cu aer conditionat
Ca in Bombay-India. Sau, daca vreti, la fel de placut ca in Vietnam poate fi si in frumoasa noastra Romanie, o tara in care putine mijloace de transport in comun au climatizare, astfel incat oamenii sa circule civilizat.
Fie ca mergem cu trenul, autobuzul, microbuzul sau tramvaiul, peste tot e cumplit. Innebuniti, oamenii deschid ferestrele si cad apoi pe banchete toropiti dupa ce primesc in plina figura cate un jet de aer fierbinte.
Ora 13:30. La Gara de Est sunt 37 de grade Celsius. In schimb, in personalul de Constanta este mult mai rau. Aproape lesinati pe la ferestre, sute de pasageri se coc si asuda.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Aerul fierbe, dar garnitura se opreste osedant din 10 in 10 minute. In compartimentele murdare este ca in sauna, iar mirosul devine insuportabil. Probabil ca la capat de linie este chiar iadul.
Intr-un astfel de tren aerul este conditionat de deschiderea ferestrelor. Chiar si asa, curentii nu sunt prea puternici, fiind vorba de un personal, viteza este mica.
Sa nu credeti ca-i mai bine pe sosea. Asfaltul arde la peste 60 de grade. Iar microbuzele si autocarele pline au circulat toata ziua cu usile deschise. Chit ca toate lumea plateste bilet, soferii fac economie la carburant si tin instalatiile de climatizare oprite. Invoca scuze stupide, ca nu pot conduce toata ziua in aer conditionat.
Evantaiele, servetelele si ziarele sunt singurele care misca aerul si in mijloacele RATB. La capat de linie nici macar vatmanii nu pot sta in tramvaie daca nu vor sa lesine.
Reprezentantii CFR spun ca masurile de limitare a vitezei au fost luate in mai toate zonele tarii. Asta deoarece din cauza temperaturilor foarte ridicate liniile de cale ferata se dilata.
Cele mai mari probleme sunt pe regionala Bucuresti- Craiova - Timisoara, unde trenurile au intarzieri de pana la 40 de minute.
In timpul zilei a fost impusa scaderea vitezei de circulare cu 30 de km pe ora, intre orele 14:00 - 18:00, asa ca oamenilor li se recomanda sa ia trenul in special noaptea sau la primele ore ale diminetii. Odata pentru ca scapa de toropeala si apoi pentru ca timpul pana la destinatie va fi mai scurt.