O privire în culisele ediției a V-a de Ziua Publicității
Pentru al V-lea an consecutiv, Ziua Publicităţii se întoarce cu perspective fresh din industrie şi profesionişti gata să le discute pe 30 mai, la Cinema Elvire Popesco.
Această ediţie îşi propune să culeagă şi să dea mai departe idei de succes, să înţeleagă modul în care s-au născut şi s-au dezvoltat cele mai bune campanii, evenimente şi platforme media la care ne raportăm astăzi, oferind o viziune de culise.
Direct din spatele cortinei vin să vorbească deopotrivă reprezentanţi ai agenţiilor şi companiilor Jazz Communication, Leo Burnett România & Telekom România, KFC România & MRM // McCann România.
Vor contura împreună o discuţie amplă despre echipe şi procese de lucru, aşa cum le-au experimentat şi parcurs în activitatea lor, că în final să înţelegem un pic mai mult despre reţetele unei campanii de succes.
ECHIPA JAZZ COMMUNICATION
Ascultăm insight-uri de la Jazz Communication prin Andreea Ghenoiu (Creative Director) şi Alecsandra Roman (Head of Planning) despre Magia din spatele Magicului. Acestea vor împărtăşi lucruri mai puţin cunoscute despre una dintre cele mai de impact campanii din România: #impreunapentrumagichome. De la o prezentare în ppt. s-a ajuns la o campanie care a spart toate bulele şi a adus romanii împreună. Campania a câştigat un leu de argint la Cannes şi Grand Effie în 2018. De asemenea, Jazz este prima agenţie independenta care a obţinut un leu de aur la Cannes cu proiectul Opreşte Barbaria, Salvează Ciocârlia, care a schimbat legea vânătorii, cu 0 buget.
ECHIPA LEO BURNETT ROMÂNIA & TELEKOM ROMÂNIA
Din culisele mix-urilor fericite între client şi agenţie, vin să vorbească Victor Stroe (Associate Director & Head of Strategy @Leo Burnett) şi Ruxandra Rău (Director Brand & Communication Strategy, @Telekom). Descoperim prin poveştile lor cum construim şi ne aliniem unii altora într-o industrie în care sinergiile corecte pot conduce la cele mai frumoase şi eficiente campanii, deconstruind o serie de proiecte de succes definitorii pentru creşterea brand-ului.
ECHIPA KFC ROMANIA & MRM // MCCANN ROMANIA
Echipele KFC & MRM//McCANN se alătura discuţiei despre echipe de lucru şi proiecte de succes, oferind un exemplu în care digitalul şi producţia răspund unor insight-uri reale, prezente şi atent documentate.
Tina Creţu şi Gina Zgubea (Senior Digital Marketing Managers @KFC), împreună cu prietenii de la MRM, vorbesc despre cum au reuşit să deschidă un dialog despre fenomenul online-offline prin cele două seriale lansate pe platforma KFC Social Entertainment: Social Me & RANDOM.
Programul evenimentului este următorul:
• 9:00 – 10:00 Registration & Networking
• 10:00 – 11:00 Panel Talk 1
• 11:00 – 12:00 Panel Talk 2
• 12:00 – 12:30 Lunch Break
• 12:30 – 13:15 Panel Talk 3
• 13:15 – 14:00 Panel Talk 4
• 14:00 – 15:00 Networking