O parte din productia de Dacia Sandero se muta in Maroc. La Mioveni se face Duster pe banda rulanta

Dată publicare: 14-09-2011 18:16
Dată actualizare: 10-06-2012 03:18


Chiar daca a mers la Frankfurt fara sa impresioneze cu vreo noutate, Dacia devine un jucator luat in serios pe piata auto europeana.

Constructorul de la Mioveni a ajuns pe locul doi la vanzarile de SUV-uri compacte. Dusterul este atat de cautat, incat aproape-l scoate de pe linia de asamblare pe fratele mai mic, Sandero. Acesta va fi preluat de una dintre fabricile Renault din Maroc.

Dacia a dus la Frankfurt toata colectia sa de modele, mai putin mult asteptatul Popster. Productia a inceput in teste la fabrica din Maroc insa lansarea oficiala nu a fost anuntata inca. Oficialii Dacia au recunoscut ca in Maroc se muta si o parte din productia modelului Sandero.

Nu se pune problema de a transfera intreaga productie a modelului Sandero la uzina Somaca din Maroc. Mutam productia pentru a putea face fata cererii de Duster, in conditiile in care uzina de la Mioveni lucreaza la capacitate maxima, spun oficialii Dacia.

In ciuda campaniei publictare din Vest, Sandero a pierdut jumatate din cota de piata, insa marca Dacia ramane printre fruntasi cu Duster. Masina romaneasca mizeaza in continuare pe chibzuinta clientilor care pana acum isi permiteau masini scumpe.

Dusterul este o optiune pentru cei care au bani de masina mica dar vor una mare. Criza nu mai este la nivelul de acum doi ani in Vest.

Inca de la lansare, productia pentru Duster a crescut progresiv pe fondul cererii inclusiv pentru serviciile speciale din strainatate. Au fost prevazute 90.000 de vehicule Duster pe an, dar in prezent se fabrica 190 000, adica mai mult de jumatate din productia totala Dacia.


VIDEO PROTVPLUS.RO