Legenda produsului. Strategia producatorilor autohtoni de a castiga teren in fata marilor magazine

×
Codul embed a fost copiat

In lupta cu marile magazine, producatorii autohtoni iau atitudine si vin cu idei ingenioase de promovare. Si-au unit "puterile" si, dupa modelul occidentalilor, isi prezinta produsele direct clientilor.

O legenda pentru fiecare produs poate vinde bine, asa ca la Cluj, cumparatorii sunt cuceriti in acest fel.

Producatori de bauturi traditionale, de miere, dulceturi si alte bunatati la borcan, de mezeluri si branzeturi si chiar de paine s-au gandit sa le spuna clientilor povestile marfurilor iesite din mainile lor.


Domnul Zetea isi prezinta cu mandrie tuica de prune pe care o produce la Satu Mare. Este convins ca cine ii gusta o data licoarea, o sa mai vrea.

"Promovarea produsului face parte din viata produsului. Fara promovare, tu nu ai cui sa te adresezi", spune Silviu Zetea.

Citește și
carne
Carne plina cu viermi, la promotie intr-un hipermarket din Oradea
„Al treilea război mondial a început”. Valeri Zalujnîi, ambasadorul Ucrainei în Marea Britanie și fostul comandant al armatei, declarații

Si domnul Husti din Maramures si-a deschis borcanele pentru toata lumea.

"Clientul sa guste si daca-i place, cu siguranta ca va cumpara produsul nostru", crede Claudiu Husti.

Si unul dintre asociatii magazinului aduce produse de cea mai buna calitate.

"Atunci cand cumparam un produs alimentar trebuie sa ne gandim ca in spatele lui se ascunde o familie, o poveste. Noi invitam saptamanal clienti pe care ii dorim consumatori fideli ai magazinului. Credem ca dupa ce un consumator incepe sa cunoasca produsul mai mult decat ce scrie pe eticheta, se poate crea o legatura mai profunda intre client si producator", este de parere Avram Fitiu, asociat magazin.

Clientii sunt cei mai incantati. Daca pana acum priveau cu retinere spre rafturi, de acum stiu sigur pe ce dau banii. Produsele sunt fie traditionale, fie ecologice, asa ca si preturile sunt piperate, tuica 700 ml - 100 lei, zacusca -10 lei, paine - 10lei kg, branza de capra - intre 45 si 59 de lei kg, carnat de porc - 39 lei, carnat de cerb - 95 de lei.

Conceptul este aplicat la nivel mondial de reteaua slow food, iar francezii, nemtii si italienii sunt obisnuiti cu astfel de magazine.

 

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Citește și...
Incredibil! Angajatii supermarketurilor lovesc din nou. Nu stiai ca poti sa cumperi in rate...
Incredibil! Angajatii supermarketurilor lovesc din nou. Nu stiai ca poti sa cumperi in rate...

Inventivitatea romanilor creste odata cu criza economica prin care trecem. Daca pana acum puteam cumpara in rate produse electrocasnice sau mobila, un hipermarket vine cu o oferta originala.

Carne plina cu viermi, la promotie intr-un hipermarket din Oradea
Carne plina cu viermi, la promotie intr-un hipermarket din Oradea

Bucuria pe care a simtit-o un client cand a cumparat cateva kilograme de cotlet de porc la promotia unui magazin din Oradea s-a transformat in greata cand a ajuns cu marfa acasa.

Recomandări
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare

A început votul în diaspora pentru alegerile prezidențiale. Românii din străinătate au la dispoziție trei zile pentru a-și alege președintele.

Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi

Mai sunt doar trei zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, iar ultimul sondaj arată noi evoluții în lupta pentru turul al doilea: George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi.

Supraconsumul și poluarea cu microplastice ne omoară cu zile. “Consumăm toți echivalentul unei cărți de credit pe săptămână”
Supraconsumul și poluarea cu microplastice ne omoară cu zile. “Consumăm toți echivalentul unei cărți de credit pe săptămână”

Supraconsumul și poluarea cu microplastice au ajuns la niveluri atât de mari încât “fiecare dintre noi consumăm echivalentul unei cărți de credit pe săptămână”.