Legenda produsului. Strategia producatorilor autohtoni de a castiga teren in fata marilor magazine
In lupta cu marile magazine, producatorii autohtoni iau atitudine si vin cu idei ingenioase de promovare. Si-au unit "puterile" si, dupa modelul occidentalilor, isi prezinta produsele direct clientilor.
O legenda pentru fiecare produs poate vinde bine, asa ca la Cluj, cumparatorii sunt cuceriti in acest fel.
Producatori de bauturi traditionale, de miere, dulceturi si alte bunatati la borcan, de mezeluri si branzeturi si chiar de paine s-au gandit sa le spuna clientilor povestile marfurilor iesite din mainile lor.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Domnul Zetea isi prezinta cu mandrie tuica de prune pe care o produce la Satu Mare. Este convins ca cine ii gusta o data licoarea, o sa mai vrea.
"Promovarea produsului face parte din viata produsului. Fara promovare, tu nu ai cui sa te adresezi", spune Silviu Zetea.
Si domnul Husti din Maramures si-a deschis borcanele pentru toata lumea.
"Clientul sa guste si daca-i place, cu siguranta ca va cumpara produsul nostru", crede Claudiu Husti.
Si unul dintre asociatii magazinului aduce produse de cea mai buna calitate.
"Atunci cand cumparam un produs alimentar trebuie sa ne gandim ca in spatele lui se ascunde o familie, o poveste. Noi invitam saptamanal clienti pe care ii dorim consumatori fideli ai magazinului. Credem ca dupa ce un consumator incepe sa cunoasca produsul mai mult decat ce scrie pe eticheta, se poate crea o legatura mai profunda intre client si producator", este de parere Avram Fitiu, asociat magazin.
Clientii sunt cei mai incantati. Daca pana acum priveau cu retinere spre rafturi, de acum stiu sigur pe ce dau banii. Produsele sunt fie traditionale, fie ecologice, asa ca si preturile sunt piperate, tuica 700 ml - 100 lei, zacusca -10 lei, paine - 10lei kg, branza de capra - intre 45 si 59 de lei kg, carnat de porc - 39 lei, carnat de cerb - 95 de lei.
Conceptul este aplicat la nivel mondial de reteaua slow food, iar francezii, nemtii si italienii sunt obisnuiti cu astfel de magazine.