Legenda produsului. Strategia producatorilor autohtoni de a castiga teren in fata marilor magazine

×
Codul embed a fost copiat

In lupta cu marile magazine, producatorii autohtoni iau atitudine si vin cu idei ingenioase de promovare. Si-au unit "puterile" si, dupa modelul occidentalilor, isi prezinta produsele direct clientilor.

O legenda pentru fiecare produs poate vinde bine, asa ca la Cluj, cumparatorii sunt cuceriti in acest fel.

Producatori de bauturi traditionale, de miere, dulceturi si alte bunatati la borcan, de mezeluri si branzeturi si chiar de paine s-au gandit sa le spuna clientilor povestile marfurilor iesite din mainile lor.


Domnul Zetea isi prezinta cu mandrie tuica de prune pe care o produce la Satu Mare. Este convins ca cine ii gusta o data licoarea, o sa mai vrea.

"Promovarea produsului face parte din viata produsului. Fara promovare, tu nu ai cui sa te adresezi", spune Silviu Zetea.

Citește și
carne
Carne plina cu viermi, la promotie intr-un hipermarket din Oradea

Si domnul Husti din Maramures si-a deschis borcanele pentru toata lumea.

"Clientul sa guste si daca-i place, cu siguranta ca va cumpara produsul nostru", crede Claudiu Husti.

Si unul dintre asociatii magazinului aduce produse de cea mai buna calitate.

"Atunci cand cumparam un produs alimentar trebuie sa ne gandim ca in spatele lui se ascunde o familie, o poveste. Noi invitam saptamanal clienti pe care ii dorim consumatori fideli ai magazinului. Credem ca dupa ce un consumator incepe sa cunoasca produsul mai mult decat ce scrie pe eticheta, se poate crea o legatura mai profunda intre client si producator", este de parere Avram Fitiu, asociat magazin.

Clientii sunt cei mai incantati. Daca pana acum priveau cu retinere spre rafturi, de acum stiu sigur pe ce dau banii. Produsele sunt fie traditionale, fie ecologice, asa ca si preturile sunt piperate, tuica 700 ml - 100 lei, zacusca -10 lei, paine - 10lei kg, branza de capra - intre 45 si 59 de lei kg, carnat de porc - 39 lei, carnat de cerb - 95 de lei.

Conceptul este aplicat la nivel mondial de reteaua slow food, iar francezii, nemtii si italienii sunt obisnuiti cu astfel de magazine.

 

Articol recomandat de sport.ro
Ce face marea campioană Monica Roșu, la 20 de ani după ce s-a retras din gimnastică. "E o altă carieră"
Ce face marea campioană Monica Roșu, la 20 de ani după ce s-a retras din gimnastică. "E o altă carieră"
Citește și...
Incredibil! Angajatii supermarketurilor lovesc din nou. Nu stiai ca poti sa cumperi in rate...
Incredibil! Angajatii supermarketurilor lovesc din nou. Nu stiai ca poti sa cumperi in rate...

Inventivitatea romanilor creste odata cu criza economica prin care trecem. Daca pana acum puteam cumpara in rate produse electrocasnice sau mobila, un hipermarket vine cu o oferta originala.

Carne plina cu viermi, la promotie intr-un hipermarket din Oradea
Carne plina cu viermi, la promotie intr-un hipermarket din Oradea

Bucuria pe care a simtit-o un client cand a cumparat cateva kilograme de cotlet de porc la promotia unui magazin din Oradea s-a transformat in greata cand a ajuns cu marfa acasa.

Recomandări
ANM a prelungit avertizările de vreme rea: vânt puternic, ninsori și viscol. HARTĂ
ANM a prelungit avertizările de vreme rea: vânt puternic, ninsori și viscol. HARTĂ

Administrația Națională de Meteorologie a emis o informare meteorologică și mai multe atenționări și avertizări Cod Galben și Cod Portocaliu, ce vizează intensificări ale vântului, ninsori, polei și viscol, în mare parte din țară.

Volodimir Zelenski ar urma să facă o concesie majoră pentru pace în Ucraina
Volodimir Zelenski ar urma să facă o concesie majoră pentru pace în Ucraina

Rusia a lovit fără milă blocuri de locuințe, chiar și în ziua de Crăciun. Valul de drone și rachete a ucis joi cel puțin 5 oameni și a rănit zeci, în mai multe orașe ucrainene.

Cozile foamei. Sute de italieni au stat la rând ore întregi pentru niște mâncare și cadouri gratuite pentru copii
Cozile foamei. Sute de italieni au stat la rând ore întregi pentru niște mâncare și cadouri gratuite pentru copii

Peste 400 de oameni au așteptat ore întregi la cozi infernale, pentru a primi pungi cadou cu mâncare și mici cadouri pentru copii, în Milano.