Jurnalistii au iesit in strada. Cum a decurs compania "Eu scriu, eu vand"
"Eu scriu, eu vand", le-au spus astazi cititorilor jurnalistii de la Mediafax Group. Dimineata, ei au iesit pe strazile Capitalei, ca sa vanda ziarele si revistele la care scriu.
Jurnalistii de la "Gandul", "Prosport", "Promotor", "Ziarul Financiar", "The ONE" si "Ce se intampla, doctore?" au vrut sa afle direct de la oameni de ce le citesc articolele, ce le place, dar mai ales ce-ar schimba la ele.
Ziaristii si-au amintit care este finalitatea muncii lor: sa vanda produsul la care lucreaza unui consumator real.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Asa ca au batut strazile Capitalei cu teancul de reviste si ziare sub brat.
Pentru o zi, oamenii de presa au intrat in rolul vanzatorilor ambulanti. Mai mult, au incercat sa afle ce-si doresc cititorii si ce titluri ii determina sa cumpere ziarele si revistele.
Ideea de a cumpara ziare sau reviste direct de la cei care le scriu i-a surprins placut pe consumatori.
Ziaristii de la "The one", "Ziarul Financiar", "Gandul", "Promotor", "Prosport" si "Ce se intampla, doctore?" au vrut sa le transmita cititorilor ca sunt in slujba lor.
"Suntem jurnalisti, adica si oamenii care va aduc jurnalul. Si credem in produsul nostru."