Jurnalistii au iesit in strada. Cum a decurs compania "Eu scriu, eu vand"
"Eu scriu, eu vand", le-au spus astazi cititorilor jurnalistii de la Mediafax Group. Dimineata, ei au iesit pe strazile Capitalei, ca sa vanda ziarele si revistele la care scriu.
Jurnalistii de la "Gandul", "Prosport", "Promotor", "Ziarul Financiar", "The ONE" si "Ce se intampla, doctore?" au vrut sa afle direct de la oameni de ce le citesc articolele, ce le place, dar mai ales ce-ar schimba la ele.
Ziaristii si-au amintit care este finalitatea muncii lor: sa vanda produsul la care lucreaza unui consumator real.
Asa ca au batut strazile Capitalei cu teancul de reviste si ziare sub brat.
Pentru o zi, oamenii de presa au intrat in rolul vanzatorilor ambulanti. Mai mult, au incercat sa afle ce-si doresc cititorii si ce titluri ii determina sa cumpere ziarele si revistele.
Ideea de a cumpara ziare sau reviste direct de la cei care le scriu i-a surprins placut pe consumatori.
Ziaristii de la "The one", "Ziarul Financiar", "Gandul", "Promotor", "Prosport" si "Ce se intampla, doctore?" au vrut sa le transmita cititorilor ca sunt in slujba lor.
"Suntem jurnalisti, adica si oamenii care va aduc jurnalul. Si credem in produsul nostru."