Gata cu abuzurile din partea operatorilor de telefonie mobila!
Autoritatea de Comunicatii cere transparenta totala operatorilor atunci cand semneaza contractele cu abonatii. Sute oameni s-au plans pana acum autoritatilor de practici necinstite din partea firmelor de telefonie mobila.
Sute de sesizari au ajuns la protectia consumatorului, insa prinsi in agitatia de zi cu zi alti clienti se lasa pagubasi.
Oamenii se plang cel mai des Autoritatii pentru Protectia Consumatorului din cauza facturilor umflate. O factura mare ascunde, insa, de cele mai multe ori, un sistem stufos de tarife pentru servicii pe care clientul nu le-a solicitat.
Proiectul de decizie al Autoritatii de Comunicatii va cere operatorilor sa ofere abonatilor trei informatii importante inainte de semnarea contractului.
In primul rand sa se specifice care este suma minima pe care o vor plati pentru toata durata contractului, formata din pretul abonamentului sau al cartelei, tarifele de conectare sau pretul telefonului cu toate taxele incluse.
A doua se refera la tipul de tarife, in functie minutele incluse, tarifarea pe ore si modul de taxare.
Cea de-a treia informatie obligatorie este durata minima a contractului si conditiile in care acesta poate fi intrerupt sau daca se prelungeste automat.
"Acest telefon care la raft costa un leu, abonamentul ajunge la 250 de euro pe an, iar daca vrem sa reziliem contractul platim inca 250 de euro. La final, ajunge sa coste 500 de euro. Vrem sa obligam operatorii sa anunte aceste costuri de la inceput", a declarat Liviu Nistoran - presedintele Autoritatii Nationale de Comunicatii.
Pana cand toate acestea vor deveni insa transparente, multi clienti se plang ca sunt pur si simplu jecmaniti de operatori.
Autoritatea de Comunicatii va lansa si un site pe care vor fi prezentate listele complete cu tarifele firmelor de telefonie.
Sursa: Pro TV
Etichete: nemultumiri, telefon, autoritati, clienti, abuz,
Dată publicare:
14-11-2008 00:00