Cum arată în interior cel mai modern vagon al CFR-ului, cu internet și scaune ergonomice. FOTO
CFR Călători a prezentat la Timișoara noul vagon din dotarea companiei, în care pasagerii vor avea acces la condiții de lux. Vagonul nu emste unul nou, ci este recondiţionat la Atelierele Griviţa din Bucureşti.
Vagonul a fost atașat trenul care circulă pe ruta Bucureşti-Budapesta, care a ajuns, în urmă cu două zile, în Gara de Nord, relatează adevărul.ro.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Vagonul, inscripţionat cu mesajul ”#sepoate”, este este dotat cu internet, plasme care arată locaţia în timp real a vagonului, camere de luat vederi, prize, scaune ergonomice de calitate..
”Fondurile pentru modernizarea acestui vagon au fost de la Federaţia Naţională, de la organizaţia sindicală. Noi am vrut să arătăm că nu este foarte greu să realizezi modernizarea parcului de vagoane, în mod evident că nimeni nu are pretenţii absurde ca să le facem pe toate peste noapte, însă etapizat credem că putem introduce vagoane de acest gen.
Noi am încercat să sensibilizăm factorul politic, să arătăm că şi călătorii din România merită să fie călători de rangul 1, ca şi cei din UE şi că, de fapt, stă în puterea noastră de a realiza aceste modernizări”, a spus Octav Rusu, vicepreşedinte al alianţei sindicale mişcare comercial de pe raza de activitate a Regionalei CFR Timişoara.
“Sunt condiţii pe care le întâlniţi la acelaşi rang de tren în Europa de Vest. în România nu există un vagon atât de modern, dar sperăm să mai fie, tocmai acesta este scopul proiectului nostru, intitulat #sepoate. Acest vagon va merge în cele mai mari oraşe care au legătură cu Bucureşti, va fi ataşat la trenurile în parcurs, urmează o perioadă de şase, şapte ore pentru vizitare, după care se ataşează la tren şi se întoarce în staţia Bucureşti”, a mai spus Octav Rusu.
Conform reprezentanţilor CFR, reabilitarea vagonului, vechi de 18 ani, a costat sub 10.000 de euro. Feroviarii au lansat şi o petiţie pentru strângerea unui număr cât mai mare de semnături, astfel încât cei care conduc sau vor conduce România să investească în infrastructura şi în materialul rulant.