Carnatii de Plescoi devin brand traditional romanesc!
Carnati de Plescoi, branza de burduf din zona Branului, virsli de Hunedoara, salam de Nadlac si pita de Pecica. Toate aceste bunatati vor deveni in curand brand traditional si vor primi "protectia europeana".
Cu alte cuvinte, doar romanii din zonele respective le vor putea produce, cu reteta din mosi-stramosi si, foarte important, sub aceste denumiri. Pentru asta au facut asociatii si strang actele din dosarul pe care il vor depune la Bruxelles.
Romanii, insa, trebuie sa respecte reteta cu strictete. Si mai trebuie sa se asocieze, adauga autoritatile.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Pana acum, doar deliciosul magiun de Topoloveni a devenit brand traditional si asta pentru ca producatorii sunt putini si s-au asociat mai repede. Certificarea europeana este o garantie a calitatii care apara numele si reteta produsului. Francezii, de exemplu, au peste o suta de branzeturi protejate. Si fac milioane din ele.