Avalansa de plangeri din partea turistilor care au mers de 1 Mai pe litoral
Noi n-am avut asternuturi curate. Noi nici macar curent. Noi nici pic de apa calda. Asa s-au plans cam 100 de romani la Oficiul pentru Protectia Consumatorului, dupa vacanta de 1 mai. Una era in contractul semnat la agentie, altceva la fata locului.
In majoritatea plangerilor se vorbeste despre hoteluri de pe litoral.
Alegeri 2024
23:15
Al doilea partid care anunță că îl va susține pe Călin Georgescu în turul 2. „Avem şansa la un preşedinte suveranist”
22:50
Partidul care anunță că îl va susține pe Călin Georgescu, cu o condiție. „Nu am încredere în el, dar nu am alternativă”
22:33
Reacția oamenilor de afaceri după victoria obținută de Călin Georgescu în primul tur al prezidențialelor: "Un duş cu gheaţă"
22:31
Nicu Ștefănuță, mesaj de susținere pentru Elena Lasconi în turul doi: „Asta este calea pe care trebuie să o alegem”
In toate cazurile, clientii nemultumiti i-au sesizat pe inspectorii OPC ca au fost indusi in eroare de agentiile de turism, care pana sa le ia banii le-au promis servicii pe care ulterior nu le-au primit.
Pe litoral, cele mai multe plangeri au privit cazarea in Costinesti, unde turistii s-au plans ca nu au avut apa calda, mobilierul era uzat, asternuturile murdare, iar mancarea proasta.
Acum majoritatea pagubitilor vor inapoi fie toti banii platiti, fie o parte din ei.
Lista nemultumirilor depusa la OPC-ul din Constanta e lunga.
Si plangerile, peste 100 la numar, au vizat si Delta Dunarii, dar si cu statiunile montane de pe Valea Prahovei, acolo unde oamenii au vazut ca nu primesc serviciile platite.
Reprezentantii Patronatului Agentiilor de Turism spun ca aceste cazuri au aparut pentru ca unele hoteluri s-au grabit sa deschida de 1 Mai fara sa fie si pregatite. Dar si pentru ca unii agenti nu stiu ce promoveaza, fiind inceput de sezon.
Inspectorii OPC ne recomanda sa ne documentam bine unde si cu cine mergem inainte sa platim. Si neaparat sa citim atent clauzele din contract.