Autostrada Arad-Timisoara a fost inaugurata. Cum arata un drum care "este gata, dar mai e de lucru"
"Este gata, dar ... mai avem de lucru". Desi pare greu de crezut, asa au acceptat vineri autoritatile sa preia autostrada Arad -Timisoara de la constructor.
Soferii pot circula de acum cu 130 de kilometri la ora, insa lista lucrurilor care lipsesc este destul de lunga.
Nu exista telefoane de urgenta, rampe pentru persoane cu nevoi speciale si nici parapeti la pasaje.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Cu o intarziere de peste 2 ani si cu mai bine de 4 milioane de euro date pentru fiecare kilometru, oficialii companiei de drumuri s-au declarat totusi multumiti si nu au penalizat firma constructoare.
Cu toate ca pe autostrada se circula de 2 ani de zile, iar vineri a avut loc receptia drumului, lucrarile la parcarile de langa autostrada au inceput doar de putin timp.
Asa arata cei 32 de kilometri ai autostrazii Arad Timisoara, in ziua in care autoritatile se declara multumite de ce a facut constructorul si decid sa receptioneze lucrarea.
Pe langa numeroasele denivelari din asfalt, comisia de verificare e nemultumita ca nu exista rampe pentru persoanele cu handicap, trotuare pe poduri si in unele zone lipsesc parapetii.
In plus, daca aveti probleme pe autostrada Arad - Timisoara, ati face bine sa aveti la dvs mobilul.
Constructorul a amenajat spatiile unde ar trebui sa existe telefoane de urgenta, insa nu a mai pus si aparatele.
O comisie a verificat joi soseaua pas cu pas si a intocmit o lista lunga de lipsuri.
"Au fost o serie de probleme din punct de vedere al parapetului, din punct de vedere al santului, denivelari si tot ce decurge din neconformitatile astea care se simt in circulatie: parapetul, innalbarea, realizarea trotuarului, realizarea rampei de handicapati", spune Doru Calinescu, director calitate.
Pana si Centrul de intretinere si coordonare a autostrazii exista doar pe hartie. Cel putin teoretic, acolo ar trebui sa stea si utilajele responsabile cu deszapezirea.
Dar, probabil pe motiv ca, pana la iarna, mai este vreme, oficialii au decis:
"E o autostrada care se incadreaza in standardele de calitate", declara Emil Rusoiu, director la Directia de Autostrazi CNADR.
De vineri, autostrada apartine statului roman, insa orice defectiune apare in urmatorii 2 ani de zile ar trebui rezolvata pe cheltuiala constructorului.