Infrastructura deplorabila ar putea muta uzina Dacia in nordul Africii. 8.000 de angajati au protestat pentru autostrada

Ultimul update: Joi 10 Martie 2016 07:09
Data publicarii: Luni 07 Martie 2016 13:00
Categorie: Social

"Vrem autostrada Sibiu-Pitesti" au cerut intr-un glas 8.000 de oameni, la Mioveni, majoritatea angajati ai fabricii Dacia.

Ei sunt speriati ca ar putea ramane fara locuri de munca, daca investitorii francezi, in lipsa infrastructurii necesare, vor muta o parte din productie in alte zone, cum ar fi nordul Africii, unde au drumuri mai bune.

Cei 8.000 de sindicalisti sunt furiosi pentru ca ani la rand li s-a promis ca fabrica lor va fi legata de vestul Romaniei prin autostrada, dar pana acum nu s-a intamplat nimic.

Zvonurile sunt alimentate de succesul fabricilor Dacia din nordul Africii. In afara de forta de munca ieftina, acolo beneficiaza si de o infrastructura moderna. In tot acest timp, exportul este un chin pentru cel mai mare producator romanesc.

In acest moment, tirurile cu masini care ies pe poarta fabricii fac mai bine de 8 ore pana la granita cu Ungaria. Daca se va construi autostrada, vor reusi sa faca 500 de kilometri in 6 ore.

Cum a pierdut Dacia o licitatie de 400 de masini de patrulare ale Politiei pentru doar 2,4 lei pe autoturism

Sefii de sindicat spun ca nici conducerea Dacia nu mai crede in promisiunile autoritatilor din Bucuresti.

Lider de sindicat: "Sefii nostri, investitorii, ne spun cum sa va mai credem pe voi, cand ne mintiti asa de mult?"

Autostrada Sibiu Pitesti nu are deocamdata nici constructor. Compania Nationala de Drumuri promite ca

Studiul de Fezabilitate va fi finalizat pana la data de 15 decembrie 2016. Proiectarea si executia lucrarilor pentru Autostrada Sibiu-Pitesti vor fi demarate dupa finalizarea Studiului de Fezabilitate.

Pentru asta a fost creat si un colectiv de lucru din care fac parte 18 angajati ai CNADNR care ar trebui sa urgenteze lucrarile.

Sindicalistii au cerut si o legislatie mai dura care sa limiteze importurile de masini la mana a doua.

Renault ar putea incepe sa produca Duster in Iran. Cat de mici sunt salariile fata de Romania

Renault ar putea incepe sa produca Duster in Iran. Cat de mici sunt salariile fata de Romania

bucuresti

Chichița legislativă care le permite proprietarilor de clădiri cu reism seismic să nu le închidă

Profit de pe urma culturilor. Prețurile la care se vând butașii de pomi fructiferi

Braşovul a vrut să intre în Cartea Recordurilor cu cel mai mare lanţ de oameni care citesc

Povestea bărbatului din Prahova care şi-a săpat o locuinţă cu 7 încăperi în stâncă

Competiție de kaiac-canoe pe Valea Mureșului. Zeci de oameni au venit să se bucure de natură

Spații verzi și zone de relaxare, pe malul râurilor care străbat orașele mari din România

bijuterii

Românii cumpără tot mai multe lingouri și monede de colecție. Tendințele în materie de bijuterii

Sezonul nunților de 3 zile în Țara Oașului. Sumele uriașe pe care le cheltuie familiile

Zi splendidă pentru plimbări la munte. Iubitorii de natură au plecat cu ghizi în Făgăraș

Cartea care îi învață pe copii ce să facă în caz de incendiu, lansată de Asociaţia ''Colectiv''

Concedii plătite în străinătate şi abonamente la fitness. Ce vor angajații de la patroni

Studenții vor circula gratuit cu trenul, indiferent de vârstă. Legea, promulgată de Iohannis