Imagini șocante cu tineri afectați de drogul ”zombie”. Ce trebuie să faceți dacă-i vedeți

22-12-2018 08:46

Fenomenul zombie continuă să facă victime printre tineri. Numai în ultimele două săptămâni, pe rețele de socializare au apărut tot mai multe scene care îi arată pe dependenții de etnobotanice în niște ipostaze șocante.

În imagini se vede cum un tânăr care a consumat, cel mai probabil, drogul "zombie", nu mai este în stare să se țină pe picioare sau să vorbească cu cineva.

Acestea sunt simptome tipice pentru cei care iau acest halucinogen puternic, care ar avea în compoziție și plante otrăvitoare și substanțe chimice pentru combaterea dăunătorilor.

Polițiștii spun că, dacă vedeți pe stradă persoane care prezintă astfel de simptome, să sunați de urgență la 112. 

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!  


VIDEO PROTVPLUS.RO