Televiziunile din SUA au vandut cu bugete in crestere spatiile de publicitate pentru sezonul viitor

Publicitate, advertising

Marile retele TV din Statele Unite au reusit sa-si vanda pachetele de publicitate pentru 2011-2012 la preturi mai mari chiar cu 10-15% fata de anul trecut. Cifrele obtinute de CBS, Fox, ABC, NBC si CW, in articol.

Retelele de televiziune au incheiat sezonul de vanzari in avans pentru spatiile de publicitate din sezonul 2011-12, 

CBS, Fox, ABC, NBC si CW au vandut pachete in valoare estimata de 9-9,2 miliarde de dolari. Asta dupa ce in 2010 de estimeaza ca s-au vandut pachete cu o valoare de 8,5 miliarde de dolari. 

Asta inseamna o crestere de 6-8% fata de sezonul anterior, pe medie, ceea ce reprezinta o crestere puternica si o revenire binevenita. Raportat la fiecare televiziune in parte CBS, cea care are cel mai mare public a vandut spatii de publicitate cu 15% mai bine fata de anul trecut: 2,6 miliarde de dolari ar fi vanzarile estimate pentru aceasta companie.

Celelalte retele importante au avut cresteri de 10%. NBC ar fi avut, potrivit hollywoodreporter.com, cele mai mici castiguri, de 9%, in timp ce compania celor de la Time Warner, Turner Networks group, a vandut publicitate cu preturi de 12-13% mai mari, potrivit unor surse. 

Citește și
reclama sanyo
Masinile iau locul casetofoanelor pe un perete de 3 milioane de euro
Articol recomandat de sport.ro
Reacția americanilor când au văzut că pot da peste România la CM 2026
Reacția americanilor când au văzut că pot da peste România la CM 2026
Citește și...
Cum sa-ti faci brandul de rusine. Cele mai neinspirate logo-uri din toate timpurile. GALERIE FOTO
Cum sa-ti faci brandul de rusine. Cele mai neinspirate logo-uri din toate timpurile. GALERIE FOTO

Expertii in marketing spun ca unul dintre cele mai importante modalitati de promovarea este alegerea unui logo. Nu numai ca ofera afacerii o identitate, dar si comunica publicului cine esti.

Masinile iau locul casetofoanelor pe un perete de 3 milioane de euro
Masinile iau locul casetofoanelor pe un perete de 3 milioane de euro

Cel mai cunoscut loc de publicitate outdoor din Marea Britanie, London`s Piccadilly, va promova un alt brand, dupa 17 ani de autonomie.

30 de secunde de publicitate in ultimul show al lui Oprah: 1 mil de dolari
30 de secunde de publicitate in ultimul show al lui Oprah: 1 mil de dolari

Va fi cu siguranta unul dintre cele mai urmarite showuri din istoria televiziunii. Iar daca vrei sa iei parte la ultima emisiune marca Oprah asta te va costa destul de mult.

Recomandări
Premierul României anunță că în decembrie vom avea ”foarte probabil” o nouă ”ordonanță trenuleț”: ”Nu putem fugi de asta”
Premierul României anunță că în decembrie vom avea ”foarte probabil” o nouă ”ordonanță trenuleț”: ”Nu putem fugi de asta”

Premierul Ilie Bolojan a fost întrebat, vineri, în conferința de presă pe care a susținut-o la Palatul Victoria, dacă salariul minim în România va ”rămâne înghețat” și în anul 2026.   

Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei
Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei

Energie termică gratis, fluidizarea traficului rutier sau locuințe pentru tineri. ȘtirileProTv.ro vă prezintă cele mai importante promisiuni electorale ale candidaților la alegerile pentru Primăria Capitalei, care sunt organizate în 7 decembrie 2025.

Ilie Bolojan: Este o batjocură când îţi iei bani nemunciţi sau banii pe care îi iei nu se reflectă în rezultatele activităţii
Ilie Bolojan: Este o batjocură când îţi iei bani nemunciţi sau banii pe care îi iei nu se reflectă în rezultatele activităţii

Premierul Ilie Bolojan critică indemnizațiile de 27.000 de lei de la Aeroporturi București, numindu-le „o batjocură” în lipsa unor rezultate.