Televiziunile din SUA au vandut cu bugete in crestere spatiile de publicitate pentru sezonul viitor

Publicitate, advertising

Marile retele TV din Statele Unite au reusit sa-si vanda pachetele de publicitate pentru 2011-2012 la preturi mai mari chiar cu 10-15% fata de anul trecut. Cifrele obtinute de CBS, Fox, ABC, NBC si CW, in articol.

Retelele de televiziune au incheiat sezonul de vanzari in avans pentru spatiile de publicitate din sezonul 2011-12, 

CBS, Fox, ABC, NBC si CW au vandut pachete in valoare estimata de 9-9,2 miliarde de dolari. Asta dupa ce in 2010 de estimeaza ca s-au vandut pachete cu o valoare de 8,5 miliarde de dolari. 

Asta inseamna o crestere de 6-8% fata de sezonul anterior, pe medie, ceea ce reprezinta o crestere puternica si o revenire binevenita. Raportat la fiecare televiziune in parte CBS, cea care are cel mai mare public a vandut spatii de publicitate cu 15% mai bine fata de anul trecut: 2,6 miliarde de dolari ar fi vanzarile estimate pentru aceasta companie.

Celelalte retele importante au avut cresteri de 10%. NBC ar fi avut, potrivit hollywoodreporter.com, cele mai mici castiguri, de 9%, in timp ce compania celor de la Time Warner, Turner Networks group, a vandut publicitate cu preturi de 12-13% mai mari, potrivit unor surse. 

Citește și
reclama sanyo
Masinile iau locul casetofoanelor pe un perete de 3 milioane de euro
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei
Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
Citește și...
Cum sa-ti faci brandul de rusine. Cele mai neinspirate logo-uri din toate timpurile. GALERIE FOTO
Cum sa-ti faci brandul de rusine. Cele mai neinspirate logo-uri din toate timpurile. GALERIE FOTO

Expertii in marketing spun ca unul dintre cele mai importante modalitati de promovarea este alegerea unui logo. Nu numai ca ofera afacerii o identitate, dar si comunica publicului cine esti.

Masinile iau locul casetofoanelor pe un perete de 3 milioane de euro
Masinile iau locul casetofoanelor pe un perete de 3 milioane de euro

Cel mai cunoscut loc de publicitate outdoor din Marea Britanie, London`s Piccadilly, va promova un alt brand, dupa 17 ani de autonomie.

30 de secunde de publicitate in ultimul show al lui Oprah: 1 mil de dolari
30 de secunde de publicitate in ultimul show al lui Oprah: 1 mil de dolari

Va fi cu siguranta unul dintre cele mai urmarite showuri din istoria televiziunii. Iar daca vrei sa iei parte la ultima emisiune marca Oprah asta te va costa destul de mult.

Recomandări
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână

Unul din cele mai bune licee din București, Colegiul Național Gheorghe Lazăr, a simțit că trebuie să se reinventeze. În urmă cu patru ani directoarea a gândit un proiect pilot îndrăzneț, mai apropiat de cerințele actuale ale învățământului.  

TAROM și-a
TAROM și-a "pensionat" o parte din flotă. Soartă grea pentru unele avioane Airbus A318

Avioane Airbus care au aparținut flotei TAROM au ajuns la fier vechi. Două dintre acestea au fost dezasamblate de noul proprietar direct la Otopeni.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”

Scene de infarct joi dimineță pe autostrada A3, între București și Ploiești. 12 mașini s-au izbit că niște popice într-un carambol care a forțat autoritățile să activeze planul roșu de intervenție.