Televiziunile din SUA au vandut cu bugete in crestere spatiile de publicitate pentru sezonul viitor
Marile retele TV din Statele Unite au reusit sa-si vanda pachetele de publicitate pentru 2011-2012 la preturi mai mari chiar cu 10-15% fata de anul trecut. Cifrele obtinute de CBS, Fox, ABC, NBC si CW, in articol.
Retelele de televiziune au incheiat sezonul de vanzari in avans pentru spatiile de publicitate din sezonul 2011-12,
CBS, Fox, ABC, NBC si CW au vandut pachete in valoare estimata de 9-9,2 miliarde de dolari. Asta dupa ce in 2010 de estimeaza ca s-au vandut pachete cu o valoare de 8,5 miliarde de dolari.
Asta inseamna o crestere de 6-8% fata de sezonul anterior, pe medie, ceea ce reprezinta o crestere puternica si o revenire binevenita. Raportat la fiecare televiziune in parte CBS, cea care are cel mai mare public a vandut spatii de publicitate cu 15% mai bine fata de anul trecut: 2,6 miliarde de dolari ar fi vanzarile estimate pentru aceasta companie.
Celelalte retele importante au avut cresteri de 10%. NBC ar fi avut, potrivit hollywoodreporter.com, cele mai mici castiguri, de 9%, in timp ce compania celor de la Time Warner, Turner Networks group, a vandut publicitate cu preturi de 12-13% mai mari, potrivit unor surse.