Rusia refuză să acopere riscurile asociate întreținerii aeronavelor după ce Airbus și Boeing s-au retras din țară
Compania Națională de Reasigurare a Rusiei nu mai consideră accidentele rezultate din întreținerea sau repararea de proastă calitate a aeronavelor drept un eveniment asigurat, scrie ziarul Kommersant, conform DW.
Compania Națională de Reasigurare a Rusiei (RNRC) refuză să acopere riscurile asociate întreținerii aeronavelor în Federația Rusă pe fondul suspendării sprijinului din partea concernului european Airbus și a corporației americane Boeing. Despre aceasta a relatat luni, 4 iulie, ziarul Kommersant, citând surse din sectorul aviației și asigurărilor.
RNRC a încetat să considere accidentele rezultate din întreținerea sau reparațiile de calitate proastă ca un eveniment asigurat.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Acest lucru se datorează faptului că, potrivit acordurilor anterioare cu partea europeană, reparațiile ar fi trebuit să fie efectuate de producătorul aeronavelor, un dezvoltator sau o organizație certificată de acesta.
Însă atât Boeing cât și Airbus au anunțat supendarea asistenței tehnice acordate clienților din Rusia la scurt timp după declanșarea „operațiunii militare speciale” pe 24 februarie.
Majoritatea aeronavelor folosite de companiile aeriene rusești sunt produse de cele două companii.