Regina plangerilor! Face mai multi bani din reclamatii decat din salariu!
Numele ei e Terry-Anne Golko si este din Norwich, Marea Britanie. A devenit cunoscuta dupa ce un sondaj de opinie a scos la iveala faptul ca doamna castiga mai mult din numeroasele plangeri pe care le face, decat din venitul lunar.
Terry-Anne Golko lucreaza ca si consultant PR, dar acum zece ani a descoperit, din intamplare, ca poate stange bani in plus fara niciun efort. Secretul, spune Golko, sta in faptul ca nu trebuie sa te plangi Protectiei consumatorului, ci direct managerului. Metoda functioneaza cel mai bine in cazul firmelor mici, care prefera sa rezolve problema pe loc, decat sa cheltuiasca bani in tribunale.
Cariera de "reclamanta" a inceput atunci cand un hotel de lux a incurcat toate camerele pe care le rezervase pentru invitatii la nunta. In plus, nepotul ei s-a ales si cu o reactie alergica in hotel. Cand a incercat sa ia legatura cu sora ei, personalul hotelului nu a putut sa-i spuna nici macar in ce camera sta, pentru ca angajatii nu stiau sa opereze programul computerizat.
Femeia s-a plans serviciului pentru consumatori, dar nu a rezolvat nimic, asa ca l-a contactat direct pe directorul-sef si a primit un raspuns intr-o ora. Hotelul i-a oferit compensatii pentru deranjul creat.
Urmatoarea plangere a fost pentru o factura de instalare a telefonului de... 125.000 de lire. Pana la urma, Terry-Anne nu a mai fost nevoita sa o plateasca si i s-au oferit si 2.000 de lire in compensatie.
De atunci a facut plangeri mai multor banci, companii de electricitate sau lanturi alimentare.
Povestea ei a iesit la iveala cand o companie din Marea Britanie s-a horat sa faca un sondaj pe aceasta tema. Firma a chestionat 2.000 de oameni in 24 de ore si a descoperit ca 71% dintre britanici sunat gata oricand sa se planga pentru servicii de proasta calitate.
Sursa foto: BBC News