Reclamele din Times Square care l-au enervat pe Trump Jr. În ce ipostaze apare tatăl său


Ultimul update: Duminica 20 Octombrie 2019 11:27
Data publicarii: Duminica 20 Octombrie 2019 10:44
Categorie: Stiri externe

Reclamele care luminează celebrul Times Square îl au mai nou în centrul atenţiei pe Donald Trump. Preşedintele american nu e prezentat într-o formă tocmai de invidiat. Apare legat de o femeie şi călcat în picioare.

Dacă liderul de la Casa Albă nu a făcut momentan niciun comentariu , fiul său, în schimb, şi-a arătat revolta pe internet.

În două reclame din centrul New Yorkului, personajul principal este Donald Trump. Dacă într-una dintre ele este înfăţişat cu chip de craniu, având deasupra mesajul "votaţi-mă", în cel de-al doilea afiş, preşedintele american apare dominat de o femeie.

Ideea îi aparţine unei companii vestimentare, care susţine că a vrut să-şi promoveze astfel noua colecţie de haine sport.

Cea care îl calcă în picioare pe liderul de la Casa Albă a făcut parte din trupele speciale marine şi în prezent e profesoară. Cum era de aşteptat, controversele nu au întârziat să apară.

Tim Stroup, turist din South Dakota: ”Eu personal cred că e un lucru dezgustător. Cred că nu îi face cinste președintelui Statelor Unite. Este un lucru lipsit de respect pentru țara noastră, şi în mod special față de acest om.”

Într-un mesaj postat pe Twitter, Trump Junior i-a numit ipocriţi pe cei care nu şi-au arătat pe internet susţinerea faţă de tatăl său, chiar dacă reclama fusese instalată de câteva ore bune în inima metropolei americane.

Mustapha Sadouki, rezident în New York: ”Un bărbat atât de important precum președintele nu o să provoace un scandal. Cred că a mai fost în această situație, când a mai fost în aceeaşi încăpere cu o femeie sexy. Știi la ce mă refer? Dar, pe lângă asta eu cred că este vorba despre sex. Asta văd eu.”

Directorul companiei vestimentare spune că afişul publicitar este totodată şi un manifest al faptului că Trump a blocat în repetate rânduri mai multe fonduri menite să le ajute pe femeile care sunt nevoite să treacă printr-un avort.

Reprezentanţii firmei cu pricina spun că, de când au instalat reclama, vânzările au crescut considerabil.

VIDEO PROTVPLUS.RO