Reclamă neobișnuită, lansată în SUA, în pauza Super Bowl. A fost atât de eficientă, încât serverele companiei au cedat
O reclamă neobișnuită, lansată în Statele Unite în pauza Super Bowl, le-a captat atenția în mod special celor care urmăreau finala campionatului de fotbal american.
Clipul de un minut promova o platformă de tranzacţionare a criptomonedelor şi a atras un număr uriaş de vizitatori pe site-ul companiei. Atât de mulţi, încât serverele au cedat.
Zecile de milioane de americani care au urmărit de acasă, de la prieteni sau din baruri finala campionatului de fotbal american au vazut una dintre cele mai neobișnuite și mai simple reclame din istoria Super Bowl.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
În pauza meciului, timp de un minut întreg, un cod QR s-a plimbat pe ecranele televizoarelor.
Nu e de mirare că, în unele baruri, oamenii au făcut galerie mai mult pentru cei care încercau să prindă codul cu telefonul mobil decât pentru cele două echipe care își disputau trofeul.
Mai ales că imaginea amintea de o scenă celebră din serialul „The Office”.
20 de milioane de oameni au accesat site-ul companiei. Serverele au cedat
Până la urmă, misterul a fost dezlegat. Reclama era pentru o platformă de tranzacții cu criptomonede. Cei care au reușit să „citească” tot codul QR au primit la înscriere echivalentul a 15 dolari în criptomonedă.
Numai că numărul uriaș de curioși a blocat serverele. Potrivit reprezentanților companiei, 20 de milioane de oameni au intrat pe site într-un singur minut.
Creatorii reclamei au primit laude pentru ingeniozitate. Au fost, însă, și voci care au susținut că cele 13 milioane de dolari, cât a costat minutul de publicitate în pauza Super Bowl, ar fi fost mai utile dacă erau folosite pentru a îmbunătăți rețeaua de servere a platformei. Compania și-a îndeplinit, însă, scopul: reclama a fost aplaudată mai ceva ca un eseu.