Mark Zuckerberg a făcut un prim pas către lumea modei, dar nu în cea reală. Cum arată fondatorul Facebook ca „manechin”
Fondatorul companiei Facebook, Mark Zuckerberg, a făcut un prim pas către lumea modei și s-a transformat, pentru scurt timp, în manechin.
Nu a urcat, însă pe podium în carne și oase. Avatarul lui, un omuleț virtual cu trăsăturile lui Zuckerberg, a fost cel costumat în tot soiul de haine „de fițe”, disponibile în magazinul online al companiei Meta. De altfel, mai toată lumea știe că șeful Facebook nu prea are deloc gusturi la haine. Zuckerberg se îmbracă mai mereu în tricouri identice.
Mark Zuckerberg s-a transformat în manechin pentru a promova noua idee a companiei Meta: haine de firmă, create de designeri de top, pentru avatarurile din lumea virtuală a așa-numitului Metavers Facebook. Cu ajutorul vicepreședintelui său pe probleme de modă, Zuckerberg a prezentat ținutele create de giganți ca Prada sau Balenciaga.
Citește și: „O să murim de sete”. Românii, forțați de seceta extremă să taie din consumul de apă
Zuckerberg este celebru pentru că se îmbracă în tricouri identice și are în garderobă hanorace identice. Cârcotașii au comentat, în termeni deloc pozitivi, noua invenție a celor din spatele Facebook. Unii s-au întrebat, chiar, dacă are vreun sens să dai bani pe haine virtuale, în timp ce se apropie o potențială recesiune economică.
Ținutele digitale scoase la vânzare de compania Meta costă între trei și nouă dolari. Numai că Mark Zuckerberg nu este omul cel mai în măsură să ofere sfaturi de modă. De-a lungul anilor, a ajuns de mai multe ori pe listele celor mai prost îmbrăcate celebrități. Așa că are, acum, dreptul să spere că va ajunge, în viitor, pe listele celor mai bine îmbrăcate avataruri.