H&M isi cere scuze pentru ca a folosit un model prea bronzat intr-o campanie de promovare. FOTO
Compania H&M a fost nevoita sa isi ceara public scuze dupa ce a folosit intr-o campanie de promovarea a noii linii de costume de baie aceasta imagine, a carei protagonist e modelul brazilian Isabeli Fontana.
O asociatie din Suedia care lupta impotriva cancerului a considerat ca trupul prea bronzat al lui Isabeli Fontana va incuraja femeile sa stea prea mult la plaja, marind riscul sa se imbolnaveasca de cancer de piele.
Cu toate acestea, reprezentantii site-ului Jezebel, experti in fotografii “lucrate”, sustin ca pielea modelului este bronzata in… Photoshop.
Gafa unei companii care produce hainute pentru copii. Uite detaliul gresit din reclamele colectiei
“Gigantul companiilor de moda creaza un ideal mortal. In fiecare an, in Suedia, mor mai multi oameni din cauza cancerului de piele decat in accidente de masina, din cauza ca stau prea mult la soare. Indiferent de cum a fost obtinut bronzul modelului folosit de H&M, efectul este acelasi: H&M ne spune ca ar trebui sa fim foarte bronzati pe plaja. E tris ca trebuie sa scriem aceste randuri, insa H&M nu numai ca va vinde mai multe costume de baie, dar va contribui si la cresterea ratei oamenilor care mor de cancer de piele”, scrie Swedish Cancer Society intr-un comunicat oficial.
H&M a inlaturat imaginea de pe site.
“Ne cerem scuze daca am suparat pe cineva cu ultima noastra campanile de promovare a costumelor de baie. Nu este intentia noastra sa oferim un ideal specific sau sa incurajam un comportament periculos, ci sa ne promovam ultima colectie de costume de baie. Am luat la cunostinta criticile si vom continua sa discutam aceasta problema inaintea viitoarelor campanii”, a transmis H&M intr-un comunicat de presa.
Nu este prima data cand gigantul din fashion este implicat intr-un scandal. In trecut a fost criticat pentru ca a folosit modele prea slabe in campaniile de promovare.
Uite cele mai scandaloase 9 reclame din trecut in care apar copii – GALERIE FOTO