Decizia revolutionara a celei mai cunoscute companii de racoritoare. Ce produs lanseaza Coca-Cola
Filiala din Franta a Coca-Cola, in parteneriat cu Sanofi, anunta lansarea unei noi bauturi, foarte diferita de produsele de pana acum.
Desi compania nu a dat multe detalii despre produs, este vorba de o bautura destinata persoanelor care vor sa slabeasca si sa fie cat mai atragatoare, se arata intr-un comunicat al Coca-Cola, emis Wall Street Journal si citat de NBC.
Produsul va purta brandul Oenobiol Beautific si va fi lansat in editie limitata, in cateva farmacii.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Noua bautura va contine apa minerala, suc de fructe si un adaos de nutrienti.
Produsul va asigura pierderea in greutate, dar si o piele neteda, par si unghii puternice si va spori vitalitatea celor care il consuma.
In 2009, Coca-Cola si Nestle au fost implicate in mai multe procese, din cauza bauturii Enviga, despre care sustineau ca ar arde caloriile.
Un an mai tarziu, a fost lansata varianta Fanta cu stevie (un indulcitor natural), iar in acest an a fost randul lui Sprite cu stevie sa iasa pe piata in Franta.
Compania farmaceutica Sanofi a cumparat laboratoarele Oenobiol in 2009. Firma produce suplimente nutritive pentru ingrijirea pielii si a parului.