Decizia revolutionara a celei mai cunoscute companii de racoritoare. Ce produs lanseaza Coca-Cola

Filiala din Franta a Coca-Cola, in parteneriat cu Sanofi, anunta lansarea unei noi bauturi, foarte diferita de produsele de pana acum.
Desi compania nu a dat multe detalii despre produs, este vorba de o bautura destinata persoanelor care vor sa slabeasca si sa fie cat mai atragatoare, se arata intr-un comunicat al Coca-Cola, emis Wall Street Journal si citat de NBC.
Produsul va purta brandul Oenobiol Beautific si va fi lansat in editie limitata, in cateva farmacii.
Alegeri 2025
13:13
Reacția STS la acuzațiile de fraudă la Alegerile Prezidențiale. Mecanismul de procesare al votului, explicat punct cu punct
12:03
George Simion a contestat la CCR rezultatul alegerilor prezidențiale, după o serie de acuzații pentru care nu a adus dovezi
09:24
Noi reacții din SUA după ce Nicușor Dan a fost ales președinte. Mesajul transmis de 6 senatori
08:59
Cronologia discursurilor lui George Simion din ultimele 5 zile. De la felicitări pentru Nicușor Dan, la acuzații de fraudă
Noua bautura va contine apa minerala, suc de fructe si un adaos de nutrienti.
Produsul va asigura pierderea in greutate, dar si o piele neteda, par si unghii puternice si va spori vitalitatea celor care il consuma.
In 2009, Coca-Cola si Nestle au fost implicate in mai multe procese, din cauza bauturii Enviga, despre care sustineau ca ar arde caloriile.
Un an mai tarziu, a fost lansata varianta Fanta cu stevie (un indulcitor natural), iar in acest an a fost randul lui Sprite cu stevie sa iasa pe piata in Franta.
Compania farmaceutica Sanofi a cumparat laboratoarele Oenobiol in 2009. Firma produce suplimente nutritive pentru ingrijirea pielii si a parului.