Ce mesaj a lăsat o chelneriță pe nota de plată a unor clienți. „Dați-i fetei o mărire de salariu”
Clienții unui pub din Melbourne sunt într-o dezbatere aprinsă după ce unui client al unui pub din Melbourne i-a fost lăsat un mesaj „nepoliticos” pe nota de plată, după ce a îndrăznit să ceară mai multă gheață.
O fotografie cu nota de plată de la Cornish Arms din Brunswick, Melbourne, a fost distribuită pe rețelele de socializare, săptămâna aceasta, scrie New York Times.
„Notă drăguță pe care o chelneriță a lăsat-o pe nota de plată a prietenului meu”, a scris persoana care a distribuit imaginea, făcând referire la mesajul lăsat sub unul dintre articolele comandate.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Pe notă, sub paharul de Terre Forti Pinot Grigio, scria: „Cu gheață, pentru nenorociții bogans”. (n.r. - „bogan” este un argou din Australia folosit pentru o persoană a cărei vorbire, îmbrăcăminte, atitudine și comportament sunt considerate nerafinate sau nesofisticate”.
Pe nota de plată de 149 de dolari mai apărea o altă comandă de același vin și un pahar de prosecco, ambele cu „gheață”. Se presupune că mesajul a fost un notă lăsată pentru cel care a pregătit băuturile.
Unii australieni au criticat-o pe chelnerița responsabilă pentru lăsarea biletului și i-au luat apărarea patronului.
„Temperatura vinului afectează aromele într-un mod similar cu brânza”, a comentat un utilizator Reddit.
„Clientul a plătit pentru ea și o poate bea cum dorește”, a mai comentat un altul.
Alții, însă, au calificat biletul drept o „glumă amuzantă”.
„Dați-i fetei o mărire de salariu, este o legendă”, a comentat un fan.
Pub-ul a confirmat că a primit o plângere din partea clientului pe 25 iulie, la trei zile după incident.
„S-a vorbit cu personalul și i s-a reamintit responsabilitățile de la locul de muncă, iar chelnerița s-a prezentat apoi la conducere și și-a cerut scuze”, a declarat un purtător de cuvânt al Cornish Arms pentru Channel 7.