A murit din cauza unor anticonceptionale!

Dată publicare: 25-06-2009 00:00
Dată actualizare: 19-07-2012 00:19


anticonceptionale

O britanica de 33 de ani a murit la trei luni dupa ce a inceput sa ia un anumit tip de pilule contraceptive. Decesul a fost provocat de formarea unui cheag de sange care a blocat una dintre arterele importante care alimentau cu sange plamanii.

Helen Schofield s-a prabusit in mijlocul strazii in luna februarie, in timp ce se afla la plimbare cu mama ei si a murit in scurt timp la spital.

Mama a declarat ca fiica sa a luat timp de trei luni pilule de Dianette la recomandarea medicului ginecolog, fara sa fie avertizata asupra unor posibile efecte secundare, nicidecum sa i se spuna ca ele ar putea sa ii puna viata in pericol.

Medicii legisti au stabilit ca pacienta a decedat in urma unui masiv tromboembolism venos, iar administrarea anticonceptionalelor a fost un factor important in producerea lui.

Fata nu suferea de alte boli, ci doar era supraponderala.

Un purtator de cuvant al firmei producatoare Bayer a anuntat deschiderea unei investigatii, precizand insa ca administrarea oricarui tip de pilula contraceptiva creste riscul formarii unor cheaguri de sange. Autoritatile medicale au deschis si ele o ancheta.

 

Sursa: Daily Mail

Tags: medicina,


VIDEO PROTVPLUS.RO