Victoria's Secret va închide 53 de magazine. De ce are brandul probleme
Victoria's Secret plănuiește să închidă 53 de magazine în acest an, după ce tot mai multe femei renunță la acest brand în favoarea lenjeriei de la firme startup sau de la marii retaileri, relatează CNN.
Vânzările la magazine deschise de cel puțin un an au scăzut cu 7% în timpul ultimului trimestru, potrivit companiei mamă L Brands. Alți retaileri precum Walmart (WMT) sau Best Buy (BBY) au performat puternic în ultimele luni. Economia este una puternică în SUA, cu toate acestea Victoria's Secret și brandul dedicat tinerelor - PINK au întâmpinat dificultăți.
Victoria's Secret a eșuat în a se adapta noilor tendițe de consum cum ar fi sutiene personalizate, dar și noilor tendințe de marketing pentru a comunica cu clienții.
În esență brandul a păstrat aceeași rețetă cu care a dominat industria într-o perioadă: sutiene push-up și fotomodele.
Vremurile tulburi pe care le traversează brandul sunt ilustrate și de faptul că CEO-ul companiei a demisionat în noiembrie 2018, iar în decembrie show-ul anual Victoria's Secret a înregistrat cea mai slabă audiență din istorie. Anul trecut, compania a închis 30 de magazine iar pe durata ultimilor 2 ani a pierdut 3,8 milioane de clienți.
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!