Tara lui "facem orice, mai putin autostrazi". Cate milioane de euro/km vor cheltui autoritatile pentru a scapa de aglomeratie

×
Codul embed a fost copiat

Autoritatile nu sunt in stare sa construiasca o autostrada spre munte, asa ca vor sa largeasca drumurile nationale care leaga Bucurestiul de statiunile montane.

Este vorba despre DN1 si DN7. Totul pentru a reduce ambuteiajele pe zeci de kilometri. "Fara sosele de viteza nu o sa rezolvati problema", striga soferii.

O coada care se intinde pe 30 de kilometri este inevitabila atunci cand 12 mii de masini trec pe Valea Prahovei intr-un singur weekend si trebuie sa imparta o sosea cu doar o banda pe sens.

Pentru ca nu o sa avem o autostrada prea curand, autoritatile au inventat o varianta de rezerva. Vor sa faca o banda in plus pe DN1, intre Comarnic si Busteni, iar pe Valea Oltului pe DN7 intre Ramnicu Valcea si Sibiu.

Pentru fiecare kilometru largit vom plati 1,5 milioane de euro.

Citește și
harti autostrazi guvern
Autoritatile promit 250 km de autostrada in urmatorii doi ani. HARTILE oficiale cu traseul viitoarelor sosele din Romania
Dumitru Buzatu, nemulțumit că a fost interogat de „mascați cu veste antiglonț” atunci când a fost prins cu mita în portbagaj. Apărarea: „I-a fost încălcat dreptul la tăcere”

Pentru banda reversibila autoritatile vor monta panouri electronice speciale. Atunci cand drumul spre munte se va aglomera, soferii care merg spre statiunile montane vor avea o banda in plus si, invers, cand drumul spre casa se va aglomera, panoul electronic le va da o banda in plus soferilor care vin de la munte.

Dar nu este singura idee. Drumul judetean dintre Campina si Sacele va fi transformat in Drum National. Pentru fiecare kilometru vom plati 2 milioane de euro. Potrivit CNADNR este nevoie de asfaltarea a 17 km de drum forestier, se vor moderniza podete, vor fi reamenajate curbele, iar soseaua are nevoie de semnalizare si marcaj de Drum National.

Soferii se tem ca lucrarile vor incurca mai mult circulatia.

"Nu cred ca se va rezolva problema, atata timp cat nu se face o autostrada nu vad o varianta. Pentru ca se va parca tot pe banda aceea"

Potrivit celor de la CNADNR lucrarile vor incepe in acest an. Se studiaza sectoarele care nu prezinta un grad de dificultate si care nu vor afecta circulatia rutiera.
 

Articol recomandat de sport.ro
Reacția maghiarilor după ce Florentina Iușco a fost suspendată pentru dopaj și ratează Jocurile Olimpice
Reacția maghiarilor după ce Florentina Iușco a fost suspendată pentru dopaj și ratează Jocurile Olimpice
Citește și...
Autostrada Comarnic-Brasov ar salva ZECE vieti in fiecare an. Pe unde va trece si cat va fi taxa de intrare
Autostrada Comarnic-Brasov ar salva ZECE vieti in fiecare an. Pe unde va trece si cat va fi taxa de intrare

Guvernul Romaniei a facut public miercuri proiectul de concesiune al autostrazii Bucuresti-Brasov. Un document stufos, dar plin de detalii interesante

Autoritatile promit 250 km de autostrada in urmatorii doi ani. HARTILE oficiale cu traseul viitoarelor sosele din Romania
Autoritatile promit 250 km de autostrada in urmatorii doi ani. HARTILE oficiale cu traseul viitoarelor sosele din Romania

Premierul si Ministrul Transporturilor au prezentat marti opiniei publice planurile autoritatilor pentru infrastructura rutiera a Romaniei si hartile cu traseul noilor autostrazi si drumuri expres care ar urma sa strabata tara.

Recomandări
Ploile au făcut prăpăd în toată țara. Drumurile s-au albit de la stratul gros de grindină, canalizările nu au făcut față
Ploile au făcut prăpăd în toată țara. Drumurile s-au albit de la stratul gros de grindină, canalizările nu au făcut față

În loc să ude pământul tare ca piatra, ploile torențiale atât de așteptate au adus o mulțime de necazuri, pentru că au venit însoțite de grindină.  

„Mafia” pet-urilor Returo. Programul merge cu sincope. Oamenii stau la coadă, patronii așteaptă mașinile cu săptămânile
„Mafia” pet-urilor Returo. Programul merge cu sincope. Oamenii stau la coadă, patronii așteaptă mașinile cu săptămânile

Deşi înregistrăm cifre record la capitolul reciclarea ambalajelor, sistemul de garanție-returnare încă are probleme.

Haos la admiterea de la Universitatea de Arhitectură, București. O eroare umană a dus la proteste și a adus Corpul de Control
Haos la admiterea de la Universitatea de Arhitectură, București. O eroare umană a dus la proteste și a adus Corpul de Control

Corpul de control al Ministerului Educației a fost trimis la Universitatea de Arhitectură și Urbanism „Ion Mincu”, din București, în urma problemelor uriașe, apărute la examenul de admitere.