Surprizele verii vin din aer. Cursele low-cost, aproape la acelasi tarif cu cele de linie
Vara lui 2011 vine cu surprize de proportii pentru romanii invatati sa calatoreasca in regim low-cost. Multi au descoperit cu spaima ca au crescut tarifele. De pilda, 500 de euro pentru un bilet de avion pana la Roma nu este, cu siguranta, un chilipir.
Operatorii profita de cererea mare, dar si de faptul ca omul nu isi face rezervarea cu o jumatate de an inainte.
In esenta, diferentele dintre tarifele low-cost si cele de linie au ajuns aproape insesizabile. Toata lumea foloseste strategia biletelor promotionale la preturi atat de mici, incat nu acopera nici macar pretul kerosenului ars de avion. Biletele de 9, 15 sau 20 de euro sunt de obicei cat degetele de la maini.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Se mai ascund tarife suplimentare si aici. Asa se aduna 10 euro pentru check-in in aeroport, daca nu vrei sa iti alegi locul de acasa on-line. Chiar si poseta a ajuns bagaj de mana, asa ca un rucsac in plus va fi taxat. Bagajul de cala este deasemenea tarifat suplimentar cu 35 de euro. In competitia pentru pretul cel mai mic, chiar si companiile de linie au eliminat pe majoritatea curselor masa calda.
Ultimele locuri din avion ajung chiar si la 300 ... 400 de euro pe sens. Dupa care, afli in ultima clipa ca vei mai plati inca o taxa, de la 5 la 30 de euro, pentru emiterea online.
"Nu vom elimina aceste taxe. Piata regleaza preturile." a declarat Catalin Radu, director general al Directiei Aviatiei Civile.
Chilipirurile adevarate se gasesc pe internet. Motoarele de cautare gasesc in timp real bilete de la toate companiile.