McDonald’s isi recunoaste infrangerea in tara unde isi dorea cel mai mult suprematia
Directorul McDonald’s dintr-o tara importanta sustine ca interesul companiei nu este acela de-a detine suprematia pe piata, ci de-a avea cea mai buna calitate a produselor pentru clientii sai.
Pe piata lanturilor de fast-food din China, McDonald’s detine locul doi ca numar de restaurant, la mare distanta de principalul adversar, KFC.
Kenneth Chan, directorul McDonald’s in China, a declarat pentru Wall Street Journal ca nu este interest sa aiba cele mai multe fast-food-uri, ci vrea ca produsele pe care le reprezinta sa aiba cea mai buna calitate.
E greu totusi de crezut ca McDonald’s nu isi doreste suprematia intr-o tara precum China, noteaza Business Insider.
Fast-food-ul este in China de 20 de ani, insa cu toate astea nu a reusit sa egaleze concurentul sau principal, KFC.
Acum, se pare ca Kenneth Chan incearca sa mearga pe calitatea produselor si nu pe cantitate. Iar pentru asta are si o noua campanie publicitara pentru a convinge cat mai multi clienti sa opteze pentru “ceea ce este mai bun”.