McDonald’s isi recunoaste infrangerea in tara unde isi dorea cel mai mult suprematia


Ultimul update: Luni 08 Octombrie 2012 20:23
Data publicarii: Joi 01 Martie 2012 08:36
Categorie: Stiri Economice
McDonald's

Directorul McDonald’s dintr-o tara importanta sustine ca interesul companiei nu este acela de-a detine suprematia pe piata, ci de-a avea cea mai buna calitate a produselor pentru clientii sai.

Pe piata lanturilor de fast-food din China, McDonald’s detine locul doi ca numar de restaurant, la mare distanta de principalul adversar, KFC.

Kenneth Chan, directorul McDonald’s in China, a declarat pentru Wall Street Journal ca nu este interest sa aiba cele mai multe fast-food-uri, ci vrea ca produsele pe care le reprezinta sa aiba cea mai buna calitate.

E greu totusi de crezut ca McDonald’s nu isi doreste suprematia intr-o tara precum China, noteaza Business Insider.

Fast-food-ul este in China de 20 de ani, insa cu toate astea nu a reusit sa egaleze concurentul sau principal, KFC.

Acum, se pare ca Kenneth Chan incearca sa mearga pe calitatea produselor si nu pe cantitate. Iar pentru asta are si o noua campanie publicitara pentru a convinge cat mai multi clienti sa opteze pentru “ceea ce este mai bun”.

 

Sursa: Business Insider

Tags: mcdonald's, kfc,

Dezgustator. O femeie din Noua Zeelanda a gasit larve in meniul cumparat de la KFC. VIDEO
Un fost angajat McDonald's publica imagini incredibile din bucataria unui restaurant. VIDEO
Diferenta intre McDonald's si KFC. Cum arata cartofii prajiti dupa 3 ani de la cumparare
VIDEO PROTVPLUS.RO