Escapadă în mijlocul naturii, pe banii angajatorilor. Metode pentru a-i stimula pe salariați
Se încheie perioada concediilor şi începe sezonul turismului de afaceri, segment în continuă creştere. Tot mai multe companii investesc în activităţi de training şi teambuilding pentru angajaţi.
Chiar şi aşa, suntem la coada clasamentului european când vine vorba de salariaţi care participă la cursuri de formare, potrivit datelor de la Eurostat.
Angajații unei companii de cablaje din Capitală beneficiază o dată pe an de o escapadă în mijlocul naturii, împreună. De fiecare dată, teambuilding-ul are o temă.
Anul acesta, misiunea tuturor a fost să găsească aurul ascuns pe fundul unui rău.
Tema a fost aleasă pentru că oamenii să lucreze și mai bine împreună.
Dan, director de vânzări marketing: "Atunci când cauți aur ai nevoie de multă perseverență, de răbdare, ai nevoie ca să cooperezi unul cu celălalt. Este ca în viață de zi cu zi, când ne desfășurăm activitățile la muncă."
Claudia, specialist achiziții: "Este relaxant pentru noi, mai ales că suntem în cursul săptămânii și ne mai destindem, mai petrecem timp împreună."
Daniel, sales manager: "Aici nu mai contează că ești șef, că ești subaltern, că ești nu știu ce...toată lumea, dai, faci cu rândul. Adică ești la același nivel."
George, inginer: "Râdem, glumim..asta e cel mai fain lucru care se poate face. Și ne dezvoltăm noi ca și echipă."
Potrivit unui studiu Eurostat din 2016 și dat publicității în acest an, 8 la sută dintre români participă la programe de formare și dezvoltare profesională. Adică suntem pe ultimul loc în Uniunea Europeană la acest capitol.
Organizatorii de training-uri și teambuilding-uri de la noi spun însă că patronii încep să priceapă importanța unor astfel de experiențe și investesc tot mai mult în ele.
Bogdan Morar, administrator firmă de teambuilding: "Dacă au avut deja o experiență de teambuilding cu o firma sau două, atunci vor alte activități. Am creat echipamente noi, plase, catapulte, deci tot felul de echipamente noi construite de noi."
Gabriel Roșca, manager hotel: "Dacă ne gândim la bugetul alocat de companiile de stat, e puțin limitat față de companiile private. Cei de la stat au servicii standard, în comparație cu cei de la privat care au inclus și masaj și servicii de agrement."
Printre cele mai căutate programe de training sunt cele care vizează fidelizarea clienților și dezvoltarea abilităților de conducere.
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!