Directorul operational al Renault: "Oricand ne putem muta productia Dacia in Maroc "
Pe piata locala francezii spun ca au parte de calitate, insa Romania trebuie sa aiba grija sa-si pastreze competitivitatea pe termen lung.
Lansata ca una dintre cele mai eficiente si mai moderne uzine ale Aliantei Renault-Nissan la inceputul acestui an, uzina de la Tanger va deveni de anul viitor principalul competitor al celei de la Mioveni, odata ce va ajunge la capacitatea maxima de 400.000 de masini pe an.
In acest context, se pune intrebarea daca Romania devine incet, dar sigur ceea ce a devenit Franta pentru Renault: locul unde se investeste in cercetare si dezvoltare datorita inginerilor bine pregatiti, dar unde productia incepe sa fie afectata de costurile in crestere.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
"Intai trebuie sa spun ca lumea este intr-o continua schimbare, intr-o continua evolutie. De aceea, pentru fiecare dintre noi apar noi provocari. Romania, ca tara, nu face exceptie. Situatia indu-striala din Romania este una de care suntem foarte mandri.
Avem parte de calitate atat pe partea de inginerie, cat si de fabricatie. Insa, trebuie sa stiti ca lucrurile nu se opresc aici. Exista oricand posibilitatea sa mutam situri fie catre Maroc, fie catre alte tari din Africa, sa mutam partea de industrial, cat si de inginerie si design. De ce? Pentru ca nu ne putem complace, nu putem sa ajungem la un nivel de complezenta.
Nu trebuie sa vedem niciodata situatia ca fiind una statica, pentru ca astfel intelegem situatia economica ca fiind una statica si ajungem intr-o mare eroare", a spus Carol Tavares, directorul operational al Grupului Renault si al doilea om in ierarhia grupului francez dupa Carlos Ghosn.
Cititi intregul articol pe www.zf.ro