Cum a reusit un gigant fast-food sa vanda 100 de milioane de produse prin Instagram si Twitter
In America, Taco Bell se inscrie in primele 10 lanturi fast-food, chiar daca pe piata europeana prezenta este mult mai timida. Recent insa, restaurantul cu specific mexican se poate mandri cu o mare reusita.
Taco Bell a reusit sa vanda 100 de milioane de Doritos Locos Tacos in doar 10 saptamani - cea mai reusita lansare din istoria restaurantului fast-food. De atunci, au depasit chiar 200 de milioane de bucati vandute.
Ce e cu atat mai remarcabil, e ca produsul a fost promovat in special prin Twitter si Instagram. "N-a fost suficient sa le spunem clientilor - salut, acest taco are acelasi gust ca chipsurile Doritos si ar trebui sa-l incerci", povesteste Brian Niccol, CMO la Taco Bell.
"I-am lasat pe clienti sa spuna povestea produsului. Au devenit ei principalul motor de promovare, spunandu-le prietenilor ca trebuie sa incerce si ei".
Taco Bell i-a lasat practic pe clienti sa controleze promovarea prin intermediul retelelor sociale. Pana si clipul de promovare de pe televizunile nationale a avut in prim plan povestea unui client obisnuit.
Reteta a fost de succes, iar Taco Bell s-a redresat dupa un an 2011 dezamagitor in vanzari.