ePlan. Cum a evoluat moda online după pandemie. Legătura cu așa numitul „revenge travel”

×
Codul embed a fost copiat

Discutăm despre fashion online, una din cele mai dezvoltate verticale ale comerțului electronic românesc.

Andrei Radu, CEO & Founder GpeC: Le am alături de mine pe Raluca Radu, country manager answer.ro și fondator MTH Digital, și Georgiana Pană, marketing manager answear.ro.

Raluca, în ce măsură a crescut piața de fashion online în 2022, din perspectiva answear, și cum se vede 2023 în acest context economic usor dificil?

Raluca Radu, country manager answear.ro: „Pentru noi, 2022 a fost o veste bună, pentru că, după ridicarea restricțiilor, oamenii au ieșit clar mai mult din casă, noi toți am făcut asta, și ce s-a mai întâmplat anul trecut, anul ăsta ne așteptăm să se continue, este faptul că au început din nou să călătorească. Chiar se spune că în 2023 va fi, așa, un trend de călătorii „revenge travel”, un fel de răzbunare pe timpurile pandemiei, și cu această ocazie, fashion-ul a crescut foarte mult în general, a crescut clar rata cumpărăturilor pe zona aceasta de îmbrăcăminte și încălțăminte, și, o dată cu asta, și fashion-ul online a crescut. Se pare că piața fashionului online a crescut anul trecut undeva la 20-25%, în România, iar noi ne-am bucurat de o creștere chiar mai mare, probabil am făcut ceva bine, am avut o creștere de 40%”

Andrei Radu: Cât era predicția începutului de an?

Citește și
eplan
Andrei Cânda, managing Partner iSense Solutions: „Bugetele oamenilor nu au ținut pasul cu inflația. Au restrâns cheltuielile”

Raluca Radu, country manager answear.ro: „A fost un 30%, și chiar îmi era teamă că am fost prea optimiști, dar da, veștile au fost mai bune până la final. Evident, aici un raport a fost legat și de creșterea prețurilor, creșterea valorică de 40% a regăsit și această creștere a prețurilor datorată inflației”.

Mai multe detalii, în VIDEO.

Articol recomandat de sport.ro
Gigi Becali, la cel mai profitabil sezon din ultimii ani: a prezentat toate sumele încasate
Gigi Becali, la cel mai profitabil sezon din ultimii ani: a prezentat toate sumele încasate
Citește și...
Cât de mult s-a schimbat mentalitatea românilor de la cultura cash-ului la adopția plăților electronice
Cât de mult s-a schimbat mentalitatea românilor de la cultura cash-ului la adopția plăților electronice

Invitatul noii ediții ePlan a fost Cătălin Crețu, general manager pentru România, Bulgaria, Croația și Slovenia în cadrul VISA.

Andrei Cânda, managing Partner iSense Solutions: „Bugetele oamenilor nu au ținut pasul cu inflația. Au restrâns cheltuielile”
Andrei Cânda, managing Partner iSense Solutions: „Bugetele oamenilor nu au ținut pasul cu inflația. Au restrâns cheltuielile”

Invitatul de marți al emisiunii ePlan este Andrei Cânda, managing Partner iSense Solutions și lucrează în cercetarea de piață de peste 15 ani.  

Iustinian Belghir, General Manager Glovo: „Quick commerce-ul a revoluționat modul în care noi facem cumpărături”
Iustinian Belghir, General Manager Glovo: „Quick commerce-ul a revoluționat modul în care noi facem cumpărături”

Invitatul de marți al emisiunii ePlan s-a alăturat echipei Glovo în 2020 ca Head of Comercial pe Europa de sud-est, iar din iunie anul acesta a devenit General Manager pentru România și Republica Moldova. Este vorba despre Iustinian Belghir.  

ePlan. Dan Vîrtopeanu, fondator Breeze Mobile: „Noi am ținut o evoluție a penetrării smartphone timp de 10 ani”
ePlan. Dan Vîrtopeanu, fondator Breeze Mobile: „Noi am ținut o evoluție a penetrării smartphone timp de 10 ani”

Invitatul de astăzi al emisiunii ePlan are peste 20 de ani de experiență în digital, marketing și comunicare în mediul mobile.

Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMag, despre ediția cu numărul 12 de Black Friday: „Oamenii au așteptat asta”
Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMag, despre ediția cu numărul 12 de Black Friday: „Oamenii au așteptat asta”

Cu o experiență de peste 23 de ani în marketing și comunicare, invitatul de astăzi al emisiunii ePlan s-a alăturat echipei eMag în iunie 2022 pe poziția de Chief Marketing Officer.

Recomandări
Ce (re)promit partidele pro-europene: impozitare progresivă a marilor averi, sute de mii de case, școli și spitale | DOCUMENT
Ce (re)promit partidele pro-europene: impozitare progresivă a marilor averi, sute de mii de case, școli și spitale | DOCUMENT

Partidele pro-europene care negociază componența viitorului Guvern au prezentat marți o listă a măsurilor pe care intenționează să le pună în aplicare. USR nu a semnat documentul asumat de alianța PSD-PNL-UDMR-minorități.  

Explicațiile TikTok privind alegerile din România nu au convins Comisia Europeană. Platforma riscă amendă și chiar închiderea
Explicațiile TikTok privind alegerile din România nu au convins Comisia Europeană. Platforma riscă amendă și chiar închiderea

Comisia Europeană a deschis o anchetă oficială împotriva TikTok după ce alegerile prezidențiale din România au fost anulate în urma manipulărilor de pe această platformă.

Metoda prin care niște hackeri români au furat 106 milioane euro de la clienții unui site de shopping celebru în toată lumea
Metoda prin care niște hackeri români au furat 106 milioane euro de la clienții unui site de shopping celebru în toată lumea

106 milioane de euro! Atât au furat niște hackeri români de la sute de clienți ai unui cunoscut site de cumpărături, fondat în America.