ePlan. Cum a evoluat moda online după pandemie. Legătura cu așa numitul „revenge travel”
Discutăm despre fashion online, una din cele mai dezvoltate verticale ale comerțului electronic românesc.
Andrei Radu, CEO & Founder GpeC: Le am alături de mine pe Raluca Radu, country manager answer.ro și fondator MTH Digital, și Georgiana Pană, marketing manager answear.ro.
Raluca, în ce măsură a crescut piața de fashion online în 2022, din perspectiva answear, și cum se vede 2023 în acest context economic usor dificil?
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Raluca Radu, country manager answear.ro: „Pentru noi, 2022 a fost o veste bună, pentru că, după ridicarea restricțiilor, oamenii au ieșit clar mai mult din casă, noi toți am făcut asta, și ce s-a mai întâmplat anul trecut, anul ăsta ne așteptăm să se continue, este faptul că au început din nou să călătorească. Chiar se spune că în 2023 va fi, așa, un trend de călătorii „revenge travel”, un fel de răzbunare pe timpurile pandemiei, și cu această ocazie, fashion-ul a crescut foarte mult în general, a crescut clar rata cumpărăturilor pe zona aceasta de îmbrăcăminte și încălțăminte, și, o dată cu asta, și fashion-ul online a crescut. Se pare că piața fashionului online a crescut anul trecut undeva la 20-25%, în România, iar noi ne-am bucurat de o creștere chiar mai mare, probabil am făcut ceva bine, am avut o creștere de 40%”
Andrei Radu: Cât era predicția începutului de an?
Raluca Radu, country manager answear.ro: „A fost un 30%, și chiar îmi era teamă că am fost prea optimiști, dar da, veștile au fost mai bune până la final. Evident, aici un raport a fost legat și de creșterea prețurilor, creșterea valorică de 40% a regăsit și această creștere a prețurilor datorată inflației”.
Mai multe detalii, în VIDEO.