Ce înseamnă performance marketing și cum ajută magazinele online. Strategiile prezentate de Cătălin Macovei- Moloso Limitless
Cătălin Macovei este cofondatorul Moloso Limitless, una din agențiile de performance marketing de top din România.
Anul trecut, agenția a gestionat bugete de peste 40 de milioane de euro și a ajutat peste 300 de afaceri românești să vândă produse și servicii online, atât la nivel local, cât și internațional.
Este pasionat de cifre, statistici și analize, iar în ultimii ani a lucrat intens la întrebarea adresată atât de des de către antreprenorii din e-commerce, respectiv ”de ce magazinul meu online nu vinde mai bine?”.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
Andrei Radu, CEO&Founder GpeC: Ce înseamnă performance marketing?
Cătălin Macovei, cofondator Moloso Limitless: Performance marketing este una din diviziunile marketingului digital, prin care măsurăm alte metrici, tipice pentru un magazin online, cum ar fi costurile pe o tranzacție, veniturile generate de acea tranzacție, coșul mediu, cât la sută reprezintă acel cost din total venit generat și multe altele. Desigur, performance marketing nu este numai pentru magazinele online, ci și pentru business-urile non-e-commerce, prin care măsurăm cât mă costă pe mine un lead sau cât mă costă un viitor contract.
Interviu integral poate fi vizionat în video-ul atașat.