Modernizare la inaltime! Insotitoare de bord, meniuri noi si bilete ieftine
Dupa un 2008 la limita falimentului, Compania Nationala de Transporturi Aeriene cauta cu disperare iesirea din criza.
Cu un manager nou, care nu a implinit inca 30 de ani, TAROM ataca piata cu bilete mai ieftine, meniuri noi si insotitoare de bord mai dragute.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
O vorba inteleapta spune ca atunci cand esti sarac sa nu iti cumperi lucruri ieftine. Trei avioane Boeing 737-800 din cea mai noua generatie au intrat in flota companiei nationale in ultimele luni. Desi scumpe la achizitie, se vor amortiza rapid datorita motoarelor noi, mai economice, si a inovatiilor tehnologice precum winglet-ul de pe capatul aripii.
Dintr-un sac fara fund, Tarom se transforma, intr-o afacere. Cu experienta acumulata in Occident, Ruxandra Brutaru, manager in aviatie la 29 de ani, vrea sa reduca pierderile cu cel putin opt milioane de euro pe an. Lucru dificil, dupa ce 2008 s-a incheiat cu pierderi de 28 de milioane de euro.
Se fac schimbari inclusiv la capitolul meniu. Meniul este mult mai variat, cu carne de vita sau ton. Importante sunt si aspectul si culoarea, pentru ca mancarea trebuie mai intai sa arate bine.
Pentru ca pasagerii de business se imputineaza, Tarom coboara preturile si ofera zeci de mii de bilete de 50 de euro fara taxe, tot anul, pentru destinatii interne si externe. Unele dintre ele noi precum Amsterdam, Venezia sau Lyon.
Dincolo de strategiile de marketing, pentru pasager foarte importanta ramane frumusetea insotitoarelor de bord. Iar la acest capitol, Tarom revine la mare inaltime.