In cautarea clientilor, firmele si-au extins serviciile la domiciliu


Ultimul update: Luni 15 Octombrie 2012 23:03
Data publicarii: Duminica 21 Noiembrie 2010 00:00
Categorie: Stiri Economice

Daca nu vine Mahomed la munte, vine chiar muntele la el. Principiul este aplicat cu succes in zilele noastre de banci, companii de asigurari sau agentii imobiliare.

Reprezentantii acestor institutii merg dupa clienti acasa ori la slujba, constienti ca proprietatile de mii de euro sau politele de asigurare se dau mai bine cand omul se simte confortabil.

Si functionarii bancilor au inceput sa-si paraseasca birourile. Isi consulta clientii la domiciliu sau la locul lor de munca atunci cand acestia vor sa investeasca bani ori au nevoie de un imprumut.

La fel de bine vand in afara birourilor si companiile de asigurari. De altfel, mai bine de jumatate din vanzari au loc "pe teren" si nu la birou. Efectul - romanii incheie polite mai scumpe si investesc mai multi bani in planuri de economisire, pentru copiii lor.
 

Tags: servicii,

Asigurarea RCA, mai scumpa cu 50% in 2011
Ce asigurari si-au facut fotbalistii de top?
VIDEO PROTVPLUS.RO