Drumarii, lasati pe drumuri! Nu le sunt platite lucrarile
Daca alta data guvernul platea proiecte care intarziau la nesfarsit, acum constructorii se plang ca nu primesc banii dupa ce si-au facut treaba.
Sefii de la Transporturi spun deschis ca 2009 se va incheia cu o datorie uriasa - aproape un miliard si jumatate de lei - si cer rabdare.
Pasajul subteran din localitatea argeseana Bascov era deschis circulatiei in noiembrie 2008 in fata sefilor de la Bucuresti. A doua zi o banda a fost inchisa pe motiv ca muncitorii nu au adus la acelasi nivel gurile de canal cu asfaltul.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Desi l-a reparat, constructorul se plange ca tot nu si-a primit trei sferturi din banii trecuti in contract. O suma si mai mare, 50 de milioane de lei, este restanta pentru o alta ruta.
Nu demult drumul de la Chichis catre Toplita arata jalnic. Destul de repede, constructorul a reusit sa il reabiliteze pe o lungime de 43 de km. Pesemne ca a luat prin surprindere si statul care nu a reusit sa plateasca lucrarea.
Acestea sunt insa detalii prin comparatie cu datoriile statului pentru proiectele de autostrazi de pe tronsoanele Brasov-Bors si Bucuresti-Ploiesti. Acestea au ajuns oficial la un miliard de lei noi.
Intr-un an bun, bugetul pentru reparatii drumuri, deszapezire si investitii nu depaseste sapte miliarde de lei. Asa ca 2010 incepe din start cu o gaura de aproape un sfert, datoriile de un miliard si patru sute de milioane de anul acesta.